پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229539
3500 طرح‌هاي هادي و بهسازي محيط روستاي را در برنامه کاري داريم
تاریخ انتشار : 1397/04/31 18:11:30
نمایش : 1373
معاون عمران روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي کشور گفت: در زمينه اجراي طرح‌هاي هادي و بهسازي محيط روستاي ۳۵۰۰ طرح نيمه‌تمام در برنامه کاري خود داريم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدرضا شاملو در مراسم افتتاح طرح هادي روستاي عيسي آباد شهرستان فارسان گفت: ما در چارچوب وظايفي که قانون براي بنياد مسکن مشخص کرده است امسال هم  برنامه تهيه طرح‌هاي هادي و بازنگري طرح هادي روستايي راداريم.

وي تصريح کرد:  پيش‌بيني مي کينم  ۴۵۰۰ روستا در برنامه کاري ما قرار بگيرد يکي از مصوبات کميته برنامه‌ريزي شهرستان شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان است که هدف‌گذاري ۴۵۰۰ روستا  تهيه طرح هادي جديد براي روستاهاي فاقد طرح و بازنگري طرح هادي روستاهاي که دوره ۱۰ ساله آن‌ها با پايان رسيده است.

وي اظهار داشت: در زمينه اجراي طرح‌هاي هادي و بهسازي محيط روستاي هم  ۳۵۰۰ طرح نيمه‌تمام در برنامه کاري خودداريم در مورد هزار روستاي جديد هم در دستور کار قرارگرفته است.

معاون عمران روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي بيان کرد: موضوع سنددار کردن املاک روستايي که با مشارکت و همکاري سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور انجام مي‌پذيرد از ديگر فعاليت‌هاي که در سال جاري انجام خواهد پذيرفت.

وي در پايان گفت: حدود ۱۸۰ هزار واحد در قالب اين برنامه تا  سال جاري  سنددار خواهند شد که ۶۰ واحد زير ۲۵ هزار نفر جمعيت و 120 هزار واحد در روستاها خواهد بود.
 
 
دکتر علي کاظمي نماينده مردم اردل فارسان کيار و کوهرنگ در مجلس شورايي اسلامي گفت: با توجه به صحبت‌هايي که انجام شدن  و دعوتي که ما داشتيم بنياد مسکن کل کشور آقاي شاملو معاون محترم شان پذيرفتند که به حوزه انتخابيه ما  سر بزنند و با دو ديدگاه هم‌کاره‌اي انجام‌شده را بررسي مي‌کنيم ازجمله روستاي شريف‌آباد که به‌صورت الگو سنگفرشي کارش انجام دادند و تکامل و يا در جلسه قبلي که در روستاي عيسي آباد بوديم حدوداً ۱۱ هزار متر آسفالت انجام‌شده ۱۵ هزار متر هم توافق صورت گرفته که در دو ماه آينده انجام مي‌گيرد.

وي تصريح کرد: با مهندس شاملو در بعضي از مناطق شهرستان کوهرنگ، کيار و اردل حضور پيدا مي‌کنيم اميدواريم يک برآوردي انجام  شود تا بتوانيم با يک تزريق تأمين اعتباري شاهد باشيم.

وي بيان داشت: درصد بهسازي روستاها و اجراي طرح هادي روستا را نزديک ۷۰ و ۸۰ درصد برسانيم تا  مردم خوب ما از اين حداقل‌هايي که يک آسفالت نياز دارند استفاده کنند بهره‌مند باشند تا در ادامه از طريق بنياد مسکن به دنبال برنامه‌هاي ديگر روستا باشيم.

وي در پايان گفت: به دنيال ايجاد امکانات رفاهي، فضاهاي سبز، پارک‌ها در روستاهاي هستيم که ان شاء الله با بهسازي‌ها  بتونيم مسائل رفاهي را هم براي روستاها فراهم کنيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html