پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229536
تعديل قيمت روغن و لاستيک بنا به درخواست کاميون‌داران/با همه توان پيگير حل مشکلات کاميون‌داران هستيم
تاریخ انتشار : 1397/04/30 09:37:54
نمایش : 1234
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري رانندگي را ازجمله مشاغل سخت عنوان و گفت: حل برخي از مشکلات کاميون‌داران زمان‌بر است و بايد صبر کنيم تا در مجلس به‌عنوان قانون تصويب شود اما ما با همه توان پيگير حل اين مشکلات هستيم.
طهماسبي رئيس انجمن کاميون‌داران شهرستان بروجن در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: درآمد کاميون‌داران به ريال است اما مجبور هستند تجهيزات مورد نيازشان را به دلار خريداري کنند و همين امر باعث بروز مشکلات بسياري براي اين افراد مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه تهيه لاستيک براي کاميون‌داران به يک مشکل تبديل شده است افزود: لاستيکي که در استان در اختيار ما قرار دادند بسيار کم است به طوري که ۵ جفت لاستيک به ما داده شده است درحالي که ما در شهرستان يک هزار و ۷۰۰ دستگاه کاميون داريم.

بايد مشکلات کاميون‌داران با آرامش حل شود

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، طهماسبي نبود بار را از ديگر مشکلات کاميون‌دارن عنوان و بيان داشت: متاسفانه اين مشکل تنها در حد گفت‌وگوي مسئولان استاني و کشوري با صدا و سيما رفع شده است.

رئيس انجمن کاميون‌داران شهرستان بروجن افزود: ما معتقديم مشکلات بايد با آرامش حل شود و از دولت انتظار داريم براي برآورده کردن خواسته‌هاي کاميون‌داران اقدام کنند.

وي يادآور شد: مشکل بيمه هنوز رفع نشده اما اميدواريم هرچه سريع‌تر مشکلات بيمه و بازنشستگي کاميون‌داران رفع گردد.

تعديل قيمت روغن و لاستيک بنا به درخواست کاميون‌داران

احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: دريافت کميسيون اضافي شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌اي از رانندگان ممنوع است و رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌اي بين شهري در صورت دريافت کميسيون اضافي مي‌توانند شکايت کنند.

وي سامانه تلفن پاسخگوي ۱۴۱ (داخلي ۵) را آماده دريافت هرگونه انتقاد، شکايت و ديدگاه فعالان اين عرصه عنوان و بيان داشت: در تلاش براي رفع مشکلات حوزه حمل و نقلي استان با ارائه راهکارهاي راهبردي مورد نياز هستيم.

جمشيدي با اشاره به اينکه قيمت روغن و لاستيک بنا به درخواست کاميون‌داران تعديل شده است خاطرنشان کرد: برخي از کاميون‌داران درخواست افزايش قيمت ۴۰ تا ۵۰ درصدي در قيمت کرايه‌ها را داشتند اما با توجه به شرايط اقتصادي و قيمت تمام شده کالا اين افزايش بار تورمي زيادي به مصرف‌کننده وارد مي‌کرد که به همين منظور ۲۰ درصد کرايه‌ها افزايش يافت.

وي با اشاره به اينکه بيمه کاميون‌داران بيمه خاص است و بنابراين مي‌توان شرايط خاصي براي آن درنظر گرفت بيان داشت: سازمان تامين اجتماعي در کميسيون‌هاي پزشکي تصميم مي‌گيرد که راننده‌اي که از کار افتاده است بايد تعداد سال‌هاي باقيمانده را به شغل ديگري بپردازد در صورتيکه در برخي موارد اين راننده از کار افتاده توان کار کردن در شغل ديگري را ندارد.

وي ادامه داد: کاميون‌داران حامل بار هستند نه صاحب بار بنابراين اگر کالايي قاچاق شناخته شود نبايد هزينه‌ها بر عهده کاميون‌دار باشد و کاميون آن‌ها توقيف شود.

جمشيدي رانندگي را ازجمله مشاغل سخت عنوان و تاکيد کرد: حل برخي از مشکلات کاميون‌داران زمان‌بر است و بايد صبر کنيم تا در مجلس به‌عنوان قانون تصويب شود اما ما با همه توان پيگير حل اين مشکلات هستيم، تخلفات شرکت‌هاي حمل بار نيز به طور جدي بررسي شده و حق و حقوق رانندگان پيگيري مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html