پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229527
امارات و عربستان صدها ميليارد دلار به آمريکا مي‌دهند
تاریخ انتشار : 1397/04/23 09:19:14
نمایش : 2446
رهبر جنبش انصار الله يمن در سخنراني امروز(جمعه) گفت: رژيم عربستان و امارات با کسري بودجه روبه رو هستند. اين در حاليست که صدها ميليارد دلار به آمريکايي ها مي دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از المسيره، عبدالملک الحوثي، رهبر انصارالله يمن در سخناني در  جريان تظاهرات گسترده ضد استکباري يمني ها در شمال اين کشور گفت: امت بايد براي رويارويي با حملات آمريکايي بي سابقه با هوشياري و مسئوليت پذيري عمل کند.

رهبر جنبش انصارالله يمن در ادامه افزود: اقدامات آمريکا و اسرائيل در راستاي به دست گرفتن کنترل امت يک اقدام همه جانبه است و تنها از لحاظ نظامي مد نظر نيست. دشمن تلاش دارد تا به صورت علني و کامل و از بُعد نظامي بر ما تسلط پيدا کند چرا که ما در يک منطقه استراتژيک مهم هستيم.

الحوثي تاکيد کرد: اين شعارهاي ضد استکباري که شما سر مي دهيد در واقع موضع قدرتمندي براي ناکام گذاشتن بسياري از اقدامات خصمانه است. ما امروز سالروز فرياد در برابر مستکبرين را که توسط فرمانده شهيد سيد حسين بدرالدين الحوثي بنيان گذاري شد ارج مي نهيم.

وي در ادامه افزود: دشمن ما خواهان يک امتي است که در سطح سياسي در بن بست به سر مي برد تا نتواند واقعيت ها را ببيند. دشمنان ما دنبال اين هستند که بحث و جدل ها را در خصوص درگيري ها در محافل امت افزايش داده تا بدين وسيله امت را تجزيه و ازهم بپاشند. دشمن ما تلاش مي کند تا از لحاظ رسانه اي نيز بر ما تسلط يابد و خبرنگاران را تبديل به کساني کند که به نفع آنها قلم بچرخانند.

الحوثي همچنين تصريح کرد: دشمن مي خواهد که تعداد بيشتري از نيروها را از ميان امت ما جدا کند تا فدايي نظاميان خود در هر نبردي در سراسر جهان شوند. اگر در برابر دشمن تسليم شويم به معني واقعي کلمه شکست خواهيم خورد. دشمن به دنبال ايجاد شخصيت هاي ديني که در خدمت او باشند مانند شخصيت هاي ديني عربستان است.

وي در ادامه افزود: اگر اقدامات دشمن تنها نظامي بود مسأله ساده اي بود اما اقدامات دشمن همه جانبه و شيطاني است. دشمن مي خواهد ما را به مصرف کننده صرف و نه توليد کننده تبديل کند.

رهبر جنبش انصارالله يمن در ادامه افزود: رژيم عربستان و امارات با کسري بودجه روبه رو هستند. اين در حاليست که صدها ميليارد دلار به آمريکايي ها مي دهند. دشمن تلاش مي کند تا ذخاير ما را به عنوان يک منطقه عربي تبديل به ثروت آمريکا کند تا بدين وسيله اين ثروت را براي حل مشکلات اقتصادي آمريکا و مبارزه عليه امت ما به کار گيرد.

الحوثي تاکيد کرد: دشمن آمريکايي ما مي خواهد جامعه ما به يک جامعه شکست خورده و نابود شده بدون عناصر قدرت و هوشياري تبديل شود. آمريکايي ها و اسرائيلي ها خواهان يک جامعه فاسد براي ما هستند که فساد در آن همه چيز را تحت الشعاع قرار دهد.

رهبر انصار الله يمن تاکيد کرد: اسلامي آمريکايي، سعودي و اماراتي يک نمونه منافقانه بوده و هيچ بويي از اسلام واقعي نبرده است. آن مباني که بر اساس آن آمريکا و اسرائيل دست به کشتار کودکان، زنان و جوانان و هدف قرار دادن مقدسات در فلسطين مي زنند کجاست؟ دوستداران آمريکا حتي اگر مانند عربستان پرچم اسلام را در دست داشته باشند از مباني اسلام و اين دين بزرگ کاملا به دور بوده و بيرون از آن هستند.

وي افزود: بازگشت به قرآن کريم به عنوان يک ديدگاه عملي باعث ميشود تا ما از گمراهي دور مانده و امت ما در برابر حملات گسترده آمريکا به آن نيازمند است. خداوند به ما دستور داده است که مجاهدت کنيم و براي مبارزه با توطئه گران عليه خود اقدام نماييم. ما بايد عليه کساني که تلاش مي کند تا بر ما حکمراني کنند و ما را به بردگي بگيرند و آزادي ما را سلب کنند مبارزه کنيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html