پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229526
قيمت طلا افت کرد/ پنجمين افت هفتگي پياپي قيمت مس
تاریخ انتشار : 1397/04/23 09:14:12
نمایش : 2255
روز جمعه با نگراني از کاهش تقاضا به علت جنگ تجاري چين و آمريکا، قيمت مس لندن افت کرد و با تقويت دلار با بالا رفتن نرخ تورم آمريکا و تنش‌هاي تجاري، قيمت جهاني طلا کاهش يافت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از رويترز، روز جمعه با نگراني از کاهش تقاضا به علت جنگ تجاري چين و آمريکا، قيمت مس لندن افت کرد و با تقويت دلار و با بالا رفتن نرخ تورم آمريکا و تنش‌هاي تجاري، قيمت جهاني طلا کاهش يافت.

پيش‌خريد ۳ ماهه مس در بورس لندن ۰.۱ درصد افت کرد و به ۶۲۱۹.۵۰ دلار رسيد.

جنگ تجاري بين واشنگتن و پکن، نگراني‌هايي را در مورد تقاضاي مس در بزرگترين مصرف‌کننده صنعتي اين فلز، يعني چين، به وجود آورده است.

نرخ قيمت خريد لحظه‌اي طلا، اسپات‌گلد، ۰.۱ درصد افت کرد و به ۱.۲۴۶.۱۱ دلار براي هر اونس رسيد.

پيش‌خريد طلاي آمريکا براي تحويل در ماه آگوست کمي افت کرد و به ۱.۲۴۶.۳۰ دلار رسيد.

در سال منتهي به ژوئن قيمت‌هاي مصرف‌کننده آمريکا بيشترين رشد خود در ۶.۵ سال گذشته را ثبت کردند و دلالت بر آن داشتند که تورم به قدري افزايش خواهد يافت که فدرال‌رزرو بتواند به راحتي در مسير خود براي افزايش نرخ بهره گام بردارد. اين داده‌ها نرخ دلار را تقويت کرد و روز جمعه آن را به بالاترين ميزان ۶ ماهه خود در برابر ين رساند.

قيمت‌هاي مس با نگراني از افزايش احتمالي عرضه هم تحت فشار قرار گرفتند؛ اندونزي در روز پنج‌شنبه با شرکت فري‌پورت-مک‌موران و ريوتينتو، قراردادي منعقد کرد تا کنترل سهام دومين معدن بزرگ مس جهان را به دست بگيرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html