پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229519
کرواسي حريف فرانسه در فينال شد/ روياي سه‌شيرها نقش برآب شد!
تاریخ انتشار : 1397/04/21 10:25:08
نمایش : 2322
تيم ملي فوتبال کرواسي با پيروزي برابر انگليس به ديدار فينال بيست و يکمين دوره رقابت هاي جام جهاني راه يافت تا براي کسب عنوان قهرماني اين مسابقات به مصاف فرانسه برود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ديدار تيم هاي ملي فوتبال انگليس و کرواسي از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه در مرحله نيمه نهايي جام جهاني روسيه در ورزشگاه لوژنيکي برگزار شد که با تساوي يک - يک در پايان نود دقيقه همراه بود. با اين حال کرواسي در وقت هاي اضافي به گل دوم رسيد تا پيروز ميدان شده و به فينال برسد. تريپي‌ير(۵) براي انگليس و پرشيچ (۶۸) و مانژوکيچ (۱۰۹) براي کرواسي گلزني کردند.

بازي در حالي آغاز شد که بازيکنان انگليس روي سرعت هافبک هاي خود خيلي خوب توانستند توپ را به خط حمله منتقل کنند. سه شيرها موفق شدند در دقيقه ۵ روي ضربه آزاد توسط تريپي‌ير گل نخست بازي را به ثمر برسانند تا روند بازي تغيير کند.

شاگردان زلاتکو داليچ در کرواسي سعي کردند با پاسکاري هاي متوالي خود در ميانه ميدان، توپ را به مهاجمان خود برسانند اما دفاع تنومند شاگردان گرت ساوت گيت مانع از گلزني آنها شد تا بازي در ۴۵ دقيقه ابتدايي با پيروزي يک بر صفر انگليس همراه شود.

در نيمه دوم کرواسي بود که با طرح و برنامه اي ويژه موقعيت هاي فراواني را روي دروازه سه شيرها ايجاد کردند.

حملات گسترده شاگردان زلاتکو داليچ در دقيقه ۶۸ نتيجه دادتا اين تيم روي تيزهوشي پرشيچ بتواند گل تساوي را به ثمر برساند. پس اراين گل باز هم کروات ها بودند که کنترل توپ و ميدان را در اختيار داشتند و موفق شدند چند موقعيت گل را ايجاد کنند که مهم ترين آنها در دقيقه ۷۱ باز هم توسط پرشيچ زده شد که با برخورد به تير دروازه تبديل به گل نشد تا دو تيم در پايان وقت هاي قانوني به تساوي يک - يک برسند و بازي به وقت اضافه کشيده شود.

در وقت هاي اضافه هر دو تيم با چاشني احتياط خطراتي را روي دروازه حريف خود ايجاد کردند. اما در ۱۵ دقيقه دوم وقت هاي اضافه، کروات ها بودند که شجاعانه حمله کردند تا توسط مانژوکيچ در دقيقه ۱۰۹ به گل برسند. پس از اين گل تعويض گرت ساوت گيت براي ورود جيمي واردي به زمين مسابقه هم نتيجه نداد تا فينال جام بيست و يکم در غياب انگليس و با حضور کرواسي، پسوند «ويچ» بگيرد.

ديدار فينال را يکشنبه هفته آينده تيم هاي فرانسه و کرواسي برگزار مي کنند و انگليس و بلژيک هم روز شنبه براي تعيين مقام سومي به مصاف يکديگر مي روند.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html