پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229513
همزمان با ايام شهادت صادق آل محمد(ص)
يادواره 220 شهيد شهرستان فارسان برگزار شد
تاریخ انتشار : 1397/04/18 14:49:34
نمایش : 1997
همزمان با ايام شهادت حضرت امام جعفر صادق عليه‌السلام و سالروز وورد مقام معظم رهبري به گلستان شهدا فارسان، يادواره 220 شهيد اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور، امام‌جمعه فارسان گفت: هدف از برگزاري يادمان شهدا، آشنايي نسل جوان بافرهنگ و سيره شهدا در نقاط مختلف شهرستان است، تا با الگو قرار دادن شهيداني که دلاورانه در هشت سال دفاع مقدس با صبر و پايداري در مقابل هجوم دشمن ايستادگي کردند، بتوانند در زندگي الگوي صحيحي را داشته باشند.
 
وي گفت: به برکت خون شهدا روزبه‌روز بر اوج و اقتدار ايران اسلامي افزوده‌تر مي‌شود و همه اقشار بايد مرهون و مديون اين عزيزان باشند و در برپايي يادواره‌ها حضوري گسترده يابند.

امام‌جمعه فارسان بابيان اينکه شهدا با بندگي خدا و با راه روشن انتخاب‌شده خود به اين مقام نائل شده‌اند، افزود: استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي 4 اصل پايدار انقلاب سرافراز و پرافتخار ما است که به‌واسطه خون شهدا، قرآن و عترت و با اعتقادات مقدسمان به‌دست‌آمده است که بايد با سعي و تلاش در حفظ و صيانت آن با تمام توان بکوشيم.

وي با تأکيد بر اينکه يادواره شهدا بايد محفلي براي تبيين راه و سيره شهدا قرار گيرد و نسل حاضر بتوانند بافرهنگ ايثار و شهادت آشنا شوند تصريح کرد: استکبارستيزي و ولايت‌پذيري از ويژگي‌هاي بارز شهدا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و نظام اسلامي بوده که بايد ما نيز با الگو گيري از اين ويژگي‌ها در حفظ ارزش‌هاي اسلامي بکوشيم.

 انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html