پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229508
جريان سازي منافقين و اپوزيسيون خارج نشين شکست خورد/ هشتگ #اروپاآمريکاست داغ‌ترين هشتگ توييتر شد+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1397/04/17 10:00:22
نمایش : 2455
پس ار ارائه بسته پيشنهادي اروپا در خصوص برجام کاربران توئيتر با راه اندازي هشتگ #اروپاآمريکاست و #تضمين_ندادند به اين اقدام طرف غربي اعتراض کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ پس از پايان نشست کميسيون مشترک برجام در وين، اتحاديه اروپا به صدور يک بيانيه بسنده کرد. بيانيه‌اي که از فقدان تضمين براي حفظ برجام در مقابل عهدشکني آمريکا رنج مي‌برد. از سوي ديگر، رئيس‌جمهور کشورمان در تماس تلفني صدراعظم آلمان، بسته پيشنهادي اروپايي‌ها به ايران درباره برجام را مأيوس‌کننده خواند.


با مرور بندهاي ۱۰ گانه بيانيه اتحاديه اروپا مي‌بينيم که اين بيانيه از فقدان تضمين براي حفظ برجام در مقابل عهد شکني و کارشکني آمريکا رنج مي‌برد. تکرار ادبيات کلي و مبهم و شعار زده بدون ارائه تضمين‌هاي مشخص درباره مواخذه آمريکا در شوراي امنيت و نحوه مقابله با تحريم‌هايي که عملا برجام را از بين مي‌برد، همچنان مشکل اروپايي‌ها در ادعاي پايبندي به برجام است.


نکته قابل توجه اينجاست که تعهدات ايران در برجام بدون انقطاع به اجرا درآمده اما عمده تعهدات طرف مقابل حتي قبل از اعلام رسمي خروج آمريکا از برجام بر زمين مانده است. آخرين بار جهانگيري معاون اول رئيس‌جمهور تصريح کرد:«محدوديت‌هاي بانکي که از سال ۹۰ آغاز شد، تاکنون برطرف نشده و مبادلات بانکي ما همواره با هزينه همراه بود». اين محدوديت‌ها بايد طبق برجام برطرف مي‌شد و نشد».

پس از ارائه بسته پيشنهادي اروپا در خصوص برجام کاربران توئيتر با راه اندازي هشتگ #اروپاآمريکاست و #تضمين_ندادند به اين اقدام طرف غربي اعتراض کرده و خواستار هوشمندي مسئولين دولتي نظام جمهوري اسلامي در خصوص قبول اين بسته پيشنهادي شدند.

گفتني است هشتگ #اروپاآمريکاست در شرايطي ترند اول توييتر فارسي شده است که طي روزهاي گذشته برخي ترندهاي ضد انقلاب که توسط منافقين و اپوزيسيون خارج نشين راه اندازي شده بود تحت شعاع اين هشتگ قرار گرفته است. در ادامه به برخي از توئيت ها و واکنش هاي کاربران فضاي مجازي اشاره شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html