پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229507
منافع ملي فراتر از مصالح جناحي است/ بايد در کنار مذاکرات با اروپا، به دنبال راه‌حل داخلي باشيم
تاریخ انتشار : 1397/04/17 09:50:24
نمایش : 1067
نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار گفت: وقتي پاي منافع ملي کشور در ميان است اين گروه و آن گروه مطرح نيست و بايد با حفظ اتحاد و پشتيباني مشکلات را حل کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي کاظمي نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ با اشاره به مذاکرات برجامي ايران با ۱+۴ اظهار کرد: همانطور که دکتر ظريف در اين خصوص اعلام داشتند قرار است مذاکرات ادامه يابد ولي خود ايشان نتايج را به کشور انتقال خواهند داد.

وي با اشاره به اينکه درست است که ما به طرف مذاکره‌کننده با بي‌اعتمادي نگاه مي‌کنيم اما احساس مي‌کنيم تمايلي براي ادامه مذاکرات با ايران دارند اضافه کرد: کشورهاي روسيه و چين اعلام داشتند به‌طور کامل از برجام حمايت مي‌کنند و اميدواريم که جهان متوجه شود که يک نفر نمي‌تواند بر جهان حکم‌راني کند.

کاظمي با اشاره بر اينکه آنچه از صحبت‌هاي خانم موگريني و آقاي ظريف پيداست احساس مي‌کنيم همکاري‌هاي بخوبي صورت بگيرد يادآور شد: باتوجه به اينکه سه کشور اروپايي و دو کشور چين و روسيه درحال مذاکره هستند، بنابراين به معاهدات بين‌المللي پايبند بوده و مي‌توان در اين زمينه اميدوار بود.

نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار ادامه داد: اين آمريکا بود که همه قوانين را نقض کرد و معاهدات را زير پا گذاشت، لذا بايد به برجام ادامه دهيم و صبر کنيم تا ببينيم نتايج مذاکرات چه مي‌شود.

وي افزود: همانطور که در بيانات مقام معظم رهبري ديده مي‌شود و در سخنان رئيس جمهور هم تاکيد شده، نبايد اجازه دهيم طرف‌هاي مذاکره زمان خريداري کنند.

کاظمي خاطرنشان کرد: براي حل اين مشکل علاوه‌بر راه‌حل خارجي بايد به دنبال راه‌حل‌هاي داخلي نيز بود و اين راه‌حل دروني در کنار راه‌حل‌هاي خارجي بايد وجود داشته باشد چون در اينجا بحث منافع ملي کشور مطرح است.

نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در انتها گفت: وقتي پاي منافع ملي کشور در ميان است اين گروه و آن گروه مطرح نيست و بايد با حفظ اتحاد و پشتيباني مشکلات را حل کرد و از سر راه برداشت، بنابراين همه رسانه‌ها بايد در کنار مطالبه‌گري در جهت ايجاد وحدت و تقويت همبستگي مردم گام برداشته و به مردم اميد دهند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html