پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229500
هشتگ #امام_جمعه_خرمشهر داغ‌ترين هشتگ توييتر شد
تاریخ انتشار : 1397/04/14 17:33:04
نمایش : 1229
کاربران شبکه‌هاي اجتماعي پس از تقدير رهبر انقلاب از امام جمعه خرمشهر، با انتشار مطالب مختلف با هشتگ#امام_جمعه_خرمشهر، از اين اقدام شايسته ايشان تقدير کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در هفته‌ي اخير به دنبال شکسته شدن خط لوله‌ي انتقال آب غدير که ‌آب شرب شهرهاي خرمشهر و آبادان و مناطق هم‌جوار را تأمين مي‌کرد، مردم اين دو شهر با مشکل جدي آب شرب مواجه شدند، در پي اين مسئله، حجت‌الاسلام والمسلمين موسوي‌فرد امام‌جمعه‌ي خرمشهر ضمن حضور در کنار کارگران تعمير اين خط لوله در هويزه، براي تسريع امور اقدام به جوشکاري اين خط لوله کرد و از نزديک پيگير حل مشکل آب شرب مردم منطقه شد و تصاوير اين خدمت رساني در فضاي مجازي به صورت گسترده انتشار يافت.
 
رهبر معظم انقلاب پس از اطلاع از اين اقدام ايشان، در پيغامي از حجت‌الاسلام موسوي‌فرد قدرداني کردند.
 
کاربران شبکه‌هاي اجتماعي پس از تقدير رهبر انقلاب از امام جمعه خرمشهر، با انتشار مطالب مختلف با هشتگ#امام_جمعه_خرمشهر، از اين اقدام شايسته ايشان تقدير کردند که در حال حاضر اين هشتگ به عنوان يکي از داغ ترين و برترين هشتگ هاي فارسي توييتر مي باشد و طي چند ساعت گذشته بيش از ۵۰۰ محتوا با اين هشتگ در توييتر منتشر شده است.
 
مطالب توليدي با اين هشتگ کماکان در حال انتشار است و يقيناً در ساعاتي ديگر تبديل به برترين هشتگ فارسي توييتر مي شود.
 
خوشبختانه طرح عظيم ۹۰ کيلومتري آبرساني غدير ۲ با هدف حل مشکل کمي و کيفي آب شهرهاي آبادان، خرمشهر هم به همت قرارگاه خاتم الانبياي سپاه شب گذشته زودتر از موعد مقرر به بهره برداري آزمايشي رسيد و کام مردمان اين شهرها را شيرين کرد. .

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html