پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229496
سه شيرها تب زرد را رد کردند/ صعود انگليس به يک چهارم نهايي
تاریخ انتشار : 1397/04/13 09:21:20
نمایش : 2126
تيم ملي فوتبال انگليس موفق شد در ضربات پنالتي از سد کلمبيا بگذرد و به مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني روسيه برسد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ديدار تيم هاي ملي فوتبال انگليس و کلمبيا از ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه شب در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني روسيه در ورزشگاه اسپارتاک مسکو برگزار شد که با تساوي يک يک در پايان ۱۲۰ دقيقه همراه بود.

هري کين (۵۷ - پنالتي) براي انگليس و يري مينا (۹۲) براي کلمبيا گلزني کردند.

سه شيرها در بازي با کلمبيا سعي بر انجام بازي مستقيم داشتند تا فشار زيادي را مدافعان کلمبيا تحمل کنند. اما هيچ يک از حملات آنها منجر به گل نشد.

در اين ديدار جنجالي که بازيکنان دو تيم درگيري هاي لفظي زيادي با يکديگر داشتند، رادامل فالکائو و هم تيمي هايش در کلمبيا سعي کردند با ارسال سانتر از جناحين روي دروازه انگليس ايجاد خطر کنند.

تلاش بازيکنان هر دو تيم در پايان نيمه نخست بي نتيجه ماند تا دو تيم بدون به ثمر رساندن گلي به رختکن بروند.

در نيمه دوم بازهم شاگردان گرت ساوت گيت در انگليس بودند که با حفظ فشار در عمق دفاع کلمبيا سعي داشتند به گل برسند. اما دفاع پرقدرت کلمبيا مانع ازاين امر شد تا اين تيم بتواند در جريان بازي به گل برسد و تنها ضربه پنالتي هري کين در دقيقه ۵۷ بتواند دروازه ديويد اوسپينا را فتح کند.

گلي که سبب شد تا کاپيتان سه شيرها در صدر گلزنان جام قرار بگيرد.

پس ازاين گل بازي دو تيم پر برخوردتر از قبل دنبال شد تا داور بازي مجبور شود بارها به بازيکنان انگليس و کلمبيا کارت نشان دهد.

تلاش بازيکنان کلمبيا در دقايق پاياني که حملات همه جانبه اي داشتند بالاخره در دقايق اضافي نيمه دوم به گل تبديل شد تا کار به تساوي بکشد. گلي که بار ديگر توسط يري مينا مدافع بلند قامت کلمبيا براي تيمش به ثمر رسيد.

تلاش هاي هر دو تيم در وقت هاي اضافه بي ثمر بود تا ضربات پنالتي تکليف برنده را مشخص کند.

در نهايت سه شيرها موفق شدند در ضربات پنالتي سنت شکني کنند و به پيروزي برسند. اين تيم موفق شد در ضربات پنالتي ۴ بر ۳ پيروز شود تا يک قدم ديگر به قهرماني جام بيست و يکم نزديکتر شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html