پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229478
۲ سال است که بيکارم/ گويي مرا از معشوقه‌ام جدا کرده اند
تاریخ انتشار : 1397/04/09 09:10:36
نمایش : 1845
حسن زاهدي صدابردار ضمن گلايه از وضعيت موجود سينما، بيان کرد که حدود دو سال است که بيکار است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسن زاهدي صدابردار سينما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جديدترين فعاليت هاي خود گفت: حدود دو سال است که بيکار و در خانه نشسته ام و  در اين مدت هيچ کسي براي همکاري با من تماس نگرفته است. ما بارها از دوستان خواسته ايم به وضع صنف مان رسيدگي شود اما اين امر صورت نمي گيرد از همين رو در حال حاضر بسياري از بزرگان عرصه صدابرداري بيکار هستند.

صدابردار «باشو غريبه کوچک» افزود: اصلا مشخص نيست چرا پيشکسوت هاي صنف اوضاع کارشان اينگونه است مثلا نمي گويند دستمزدتان گران است و به همين دليل امکان کار کردن نداريد. در حال حاضر يک برده داري نوين در سينما جريان دارد زيرا برخي جوان ها با دستمزد اندک براي کار استفاده مي شوند و به نظر من حق شان پايمال مي شود. ما مخالف جوانگرايي نيستيم و حتي از اين موضوع هم استقبال مي کنيم اما موضوع اين است که اين جوانان به دليل شرايط بد اقتصادي راضي به همکاري با قيمت هاي غيراستاندارد مي شوند که در اصل حقوق خودشان زير سوال مي رود. از سوي ديگر پيشکسوتان به اين شکل کار نمي کنند و همين باعث شده است که امثال من از معشوقه ام يعني کار صدابرداري جدا بيفتيم پس در هر دو شکل حق صدابرداران ضايع مي شود.

زاهدي بيان کرد: من چندي پيش به کار صدابرداري در فيلم رضا سخايي پرداختم و با وجود اينکه اين فيلم به صورت سکانس-پلان بود به خوبي از عهده آن برآمدم پس هنوز توانايي انجام کار دارم بنابراين اگه اين بهانه وجود دارد که امثال من ناتوان هستند به ما هم بگويند تا بدانيم.

اين صدابردار در پايان گفت: آخرين فيلمي که کار کردم فيلم سينمايي «ايران برگر» به کارگرداني مسعود جعفري جوزاني بود و بعد از آن فعاليتي در سينما نداشتم. اين روزها حس خوبي ندارم و گاهي کنار وسايل صدابرداري ام مي نشينم و حسرت مي خورم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html