پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229446
رسالت ما پاسداري از انقلاب و ارزش هاي اسلامي است
تاریخ انتشار : 1397/03/30 18:40:26
نمایش : 1565
فرمانده سپاه قمربني هاشم (ع)، چهارمحال و بختياري اسلامي شدن دانشگاه هاي به معناي واقعي کلمه و ترويج گفتمان اقتصاد مقاومتي در مراکز علمي را ضروري دانست.
به گزارش جهانبين نيوز؛ همايش بزرگداشت روز قشر بسيج اساتيد همزمان با سالروز شهادت دکتر چمران در سالن اجتماعات شهداي هسته اي دانشگاه پيام نور شهرکرد برگزار شد.

سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در اين همايش، اظهار کرد: وظايف سپاه و بسيج در هم تنيده است و رسالتي که به دوش ما و شما گذاشته شده رسالت پاسداري از انقلاب و ارزش هاي اسلامي است.

وي افزود: بايد از دستآوردهاي انقلاب حفاظت کنيم و اين حفاظت محدود به زمان و مکان مشخص نمي شود.

سردار اکبري خاطرنشان کرد: بسيج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، چه در مباحث امنيت داخلي و برون مرزي و چه در ماموريت هاي سازندگي، عمراني و صنعتي، کارنامه درخشاني را از خود به جاي گذاشته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در پايان سخنان خود، شناسايي نيازها و معضلات و ترويج فضاي علم افزايي را ازجمله وظايف ذاتي سازمان بسيج اساتيد دانست و اسلامي شدن دانشگاه هاي به معناي واقعي کلمه و ترويج گفتمان اقتصاد مقاومتي در مراکز علمي را ضروري دانست.

احمدرضا بسيج مسئول سازمان بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري نيز در اين همايش، گفت: ما بايد نسبت به زماني که در آن زندگي مي کنيم بصيرت داشته باشيم و به عنوان فرماندهان جبهه جنگ نرم، انقلابي عمل کنيم.

وي تاکيد کرد: يکي از زير شاخه هاي جنگ نرم ايجاد شبهات مختلف از سوي بدخواهان نظام اسلامي است که متاسفانه تلفات زيادي را از ما گرفته و از جمله اهداف برگزاري اين همايش پاسخ گويي به اين شبهات و انتقال پاسخ ها به جوانان است.

بسيج در تشريح شبهه، اظهار کرد: شبهه از ابتدا بوده و امروز هم در قالب هاي مختلف ارائه مي گردد و قاعدتاً اگر مسلح به علم و هوشياري نباشيم، آسيب هاي زيادي را متحمل خواهيم شد.

منبع: خبرگزاري بسيج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html