پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229440
نگراني سازمان ملل از سرکوب اعتراضات فلسطيني ها عليه محمود عباس
تاریخ انتشار : 1397/03/28 08:52:52
نمایش : 1957
کميسارياي حقوق بشر سازمان ملل نسبت به تصميم تشکيلات خودگردان فلسطين براي ممانعت از برگزاري تظاهرات مسالمت آميز در شهر رام الله در اعتراض به اقدامات رئيس اين تشکيلات ابراز نگراني کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مرکز اطلاع رساني فلسطين، کميسارياي حقوق بشر سازمان ملل نسبت به تصميم تشکيلات خودگردان فلسطين براي ممانعت از برگزاري تظاهرات مسالمت آميز در شهر رام الله در اعتراض به تداوم اقدامات مجازاتي محمود عباس رئيس اين تشکيلات عليه ساکنان نوارغزه به شدت ابراز نگراني کرد. 

اين کميساريا با صدور بيانيه اي حمله عناصر سرويس هاي امنيتي تشکيلات رام الله به شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آميز روز چهارشنبه گذشته را محکوم کرد.

در اين بيانيه آمده است که حملات سرکوبگرانه ماموران تشکيلات رام الله به شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آميز روز چهارشنبه گذشته را رصد کرده به نحوي که برخي از اين ماموران با لباس نظامي و برخي ديگر با لباس شخصي به شرکت کنندگان يورش بردند و به سوي آنها گلوله هاي گاز اشک آور و صوتي شليک کردند، اين ماموران شماري از فلسطينيان را بازداشت کردند. 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html