پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229437
مخالفت مجلس با افزايش قيمت بنزين/ سهميه بندي سوخت منتفي است/ بنزين گران نمي شود/ طرح جديد ارائه سوخت با کارت هاي مخصوص
تاریخ انتشار : 1397/03/28 08:46:36
نمایش : 1405
رئيسي فرد گفت: عده اي در مجلس همواره مخالفت افزايش نرخ بنزين هستند و فشار هاي آنان باعث شده است که اين امر در کشور محقق نشود و بنزين تا آخر سال 97 هيچ تغييري در قيمت آن حاصل نمي شود ؛ برخلاف اين نظر وزارت نفت همواره به دنبال افزايش نرخ بنزين در سال جاري بوده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ناصر رئيسي فرد، رئيس جايگاه‌داران سوخت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به موضوع سهميه بندي بنزين در کشور اظهارداشت: انجمن جايگاه داران سوخت ، مجلس و وزارت نفت همواره مخالت سهميه بندي شدن بنزين در کشور هستند و اين موضوع خوشبختانه انجام نمي شود چرا که هنوز تبعات سهميه بندي قبلي در کشور پاک نشده است که بخواهيم مجددا اين موضوع را مطرح کنيم.

 

وي در ادامه با اشاره به افزايش نرخ بنزين در کشور نيز بيان داشت: عده اي در مجلس همواره مخالفت افزايش نرخ بنزين هستند و فشار هاي آنان باعث شده است که اين امر در کشور محقق نشود و بنزين تا آخر سال 97 هيچ تغييري در قيمت آن حاصل نمي شود ؛ برخلاف اين نظر وزارت نفت همواره به دنبال افزايش نرخ بنزين در سال جاري بوده است.

 

رئيس جايگاه‌داران سوخت کشور همچنين در خصوص حفظ کارت هاي سوخت گفت: الان هم بنزين با کارت سوخت در جايگاه ها ارائه مي شود اما وزارت نفت به دنبال اين است که بنزين با کارت هاي شخصي به مردم ارائه شود؛ اما ما به دنبال اين هستيم تا طرح جديدي را که در اين خصوص تهيه و تنظيم کرده ايم تصويب و به اجرا برسانيم.

 

وي در خصوص جزئيات طرج ديد ارائه بنزين عنوان کرد: طرح جديد در خصوص نحوه پرداخت است که کارتي طراحي کرده ايم که هم پرداخت را سهل مي کند و چالش بين کارگر و خريدار را نيز به حداقل مي رساند، به طوريکه شخص تنها با کارت خود وارد جايگاه شده و با آن نيز بنزين خريداري مي کند و مبلغ نيز از طريق شارژ همان کارت پرداخت مي شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html