پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229433
غزه در آستانه جنگ تمام عيار جديد قرار دارد
تاریخ انتشار : 1397/03/27 09:07:30
نمایش : 2597
دبيرکل سازمان ملل هشدار داد که تشديد رنج و محنت هاي مردم نوار غزه حکايت از نزديک شدن زمان وقوع جنگ تمام عيار در اين منطقه دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مرکز اطلاع رساني فلسطين، «آنتونيو گوترش» دبيرکل سازمان ملل هشدار داد که تشديد رنج و محنت هاي مردم نوارغزه حکايت از نزديک شدن زمان وقوع جنگ تمام عيار در اين منطقه دارد.

وي بار ديگر خواستار انجام تحقيقات مستقل و شفاف در مورد علل قتل عام صدها غير نظامي بي دفاع فلسطيني و زخمي شدن هزاران تن ديگر به دست نظاميان صهيونيست در نوار مرزي غزه با اراضي اشغالي ۱۹۴۸ شد. 

گوترش تاکيد کرد که در برهه اخير رنج و محنت ها و گرفتارهاي مردم غزه به شدت افزايش يافته که اين امر از سال ۲۰۱۴ تاکنون بي سابقه بوده است. 

وي تاکيد کرد که از جان باختن تعداد زيادي از غير نظاميان بي دفاع فلسطيني به دست نيروهاي ارتش رژيم صهيونيستي در جريان تظاهرات بازگشت در نوار مرزي غزه با اراضي اشغالي ۱۹۴۸ شوکه شده است.

لازم به ذکر است که تظاهرات بازگشت از ۳۰  مارس گذشته و با هدف تاکيد بر پايبندي به حق بازگشت آوارگان فلسطيني آغاز شده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html