پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229432
کي‌روش: مقابل مراکش در «فرگي‌تايم» پيروز شديم
تاریخ انتشار : 1397/03/27 09:03:13
نمایش : 1828
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گل ديرهنگام به تيم مراکش را به گل‌هاي ديرهنگام منچستريونايتد در زمان سرمربيگري الکس فرگوسن تشبيه و اين برد را به وي تقديم کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي فوتبال ايران روز جمعه موفق شد در اولين ديدار خود در جام جهاني در دقيقه ۹۵ مقابل مراکش به برد شيرين برسد و صدرنشين گروه دوم اين جام شود.

روزنامه ديلي ميل انگليس با اشاره به اين برد ايران، نقل قولي را از کارلوس کي روش در ارتباط با اين مسابقه و شباهتش با بردهاي منچستريونايتد در زمان سرمربيگري فرگوسن منتشر کرده است.

اين روزنامه با عنوان «کي روش بعد از برد ديرهنگام ايران مقابل مراکش احترامش به فرگوسن را به جا مي آورد» به نقل از سرمربي ايران نوشت: «اين برد شبيه به فرگي تايم و براي فرگوسن بود».

فرگي تايم به دوراني از منچستريونايتد بازمي گردد که اين تيم با هدايت فرگوسن گلهاي ديرهنگامي مي زد و به پيروزي مي رسيد.

ديلي ميل ادامه داده است: «ايران با هدايت کي روش در دقيقه ۹۵ بازي با مراکش در اولين ديدار خود در جام جهاني روسيه با يک گل به خودي موفق شد به پيروزي برسد؛ در آخرين دقيقه وقتهاي تلف شده تا در تاريخ حضورش در جام هاي جهاني در اولين مسابقه صاحب برد شود. مربي سابق منچستريونايتد احترامش به الکس فرگوسن را بعد از اين برد به جا مي آورد که در حال ريکاوري بعد از عمل جراحي در ماه مي است.»

اين روزنامه به نقل از کي روش آورده است: «بعد از بيماري فرگوسن هنوز موفق نشده ام او را ببينم. فرگوسن به اندازه کافي قوي هست. اگر شانس داشته باشم به زودي براي ديدن و در آغوش گرفتن فرگوسن مي روم. او مرد و رفيق بزرگي است.»

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html