پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229423
ناو جنگي ائتلاف عربستان در ساحل الحديده به دست انصارالله منهدم شد
تاریخ انتشار : 1397/03/23 11:03:02
نمایش : 1990
هدف قرار گرفتن يک فروند ناو جنگي متعلق به ائتلاف متجاوز سعودي و فرار ديگر ناوها به دنبال اين حادثه در ساحل الحديده از مهمترين اخبار درگيريها در استان الحديده يمن است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از النشره، يکي از مسئولان انصارالله اعلام کرد که نيروهاي يمني موفق شدند يکي از ناوهاي جنگي وابسته به ائتلاف متجاوز سعودي را در نزديکي سواحل استان الحديده تنها چند ساعت بعد از آغاز نبرد در اين استان هدف قرار دهند.

وي در ادامه افزود: ۲ ناو اماراتي که حامل نيرو و تجهيزات نظامي و در حال پياده کردن نظاميان در نزديکي سواحل الحديده بودند هدف قرار گرفته و يکي از اين ناوها در مقابل منطقه «غليفقه» منهدم شد و ناو ديگر به سمت جزيره «زقر» فرار کرد.

«محمدعلي الحوثي» رئيس کميته عالي انقلاب يمن نيز اعلام کرد که اين ناو در حال سوختن است. منابع يمني نيز اعلام کردند که ستوني از دود و آتش از کشتي جنگي متعلق به ائتلاف متجاوز به يمن که نيروهاي مشترک آن را در ساحل غربي هدف قرار دارند به آسمان بلند شده است.

منابع يمني همچنين از فرار کشتي هاي جنگي ائتلاف متجاوز به يمن پس از هدف قرار گرفتن يکي از آنها از ساحل الحديده خبر دادند. آنها تاکيد کردند که آرامش کاملي بر الحديده حاکم است و نبردها در مناطق الطائف و النخيله در حومه «الدريهمي» متمرکز است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html