پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229418
کف سالن ۱۲ هزار نفري رنگ شد سقفش رها/حضور بانوان همچنان در ابهام!
تاریخ انتشار : 1397/03/22 09:17:45
نمایش : 1623
اقدامات لازم براي آماده‌سازي سالن دوازده هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي جهت ميزباني رقابت هاي ليگ ملت‌هاي واليبال با رنگ کفپوش انجام شده اما زمان به ترميم سقف قد نمي‌دهد!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ليگ ملت هاي واليبال که يکي از رويدادهاي مهم اين روزهاي ورزش جهان است، از اول تيرماه وارد ايران مي شود. قرار است ديدارهاي تيم ملي کشورمان در هفته پنجم اين رقابت ها مقابل آلمان، بلغارستان و کره جنوبي از اين تاريخ و به مدت سه روز متوالي در سالن ۱۲ هزار نفري آزادي برگزار شود.

ميزباني فدراسيون واليبال در اين ديدارها و برگزاري سه ديدار فوق در مجموعه ورزشي آزادي، بر اساس تفاهم نامه اي انجام مي شود که ميان مسئولان اين فدراسيون و مجموعه منعقد مي شود. 

بر اساس اين قرارداد همکاري، مسئولان آزادي موظف هستند تا سالن دوازده هزار نفري را براي ميزباني آبرومندانه واليبال آماده کنند. اين آماده سازي با انجام اقداماتي مانند رسيدگي به وضعيت نور و کف پوش سالن و همچنين ساخت سرويس بهداشتي جديد آغاز شده است اما هنوز در رابطه با سقف اين سالن که مشکلاتي داشته و نياز به آسفالت دارد، هيچ اقدامي انجام نشده و برنامه اي هم ارائه نشده است؟

با اين شرايط و فاصله زماني کوتاi باقي مانده تا آغاز ديدارهاي تيم ملي واليبال در هفته پنجم، «آيا تمام اقدامات لازم براي آماده سازي سالن دوازده هزار نفري آزادي انجام مي شود؟»، «اصلا چرا به جاي برنامه اي مانند افزايش سرويس هاي بهداشتي سقف سالن تعمير نمي شود که به هنگام بارندگي، آب وارد سالن مي شود؟»

ناصر محمودي فر مديرعامل مجموعه ورزشي آزادي در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکيد بر اينکه سالن دوازده هزار نفري براي ميزباني ايران در ليگ ملت هاي واليبال به موقع آماده و تحويل فدراسيون داده خواهد شد، در مورد اين مسائل مطرح پاسخ داد.

وي با تاکيد بر اينکه ليگ ملت هاي واليبال رقابت هايي در سطح جهاني است و همين موضوع اهميت کار را بيشتر مي کند، گفت: از حيث جهاني بودن رقابت ها، توجه به برخي مسائل در ساختار سالن اهميت زيادي دارد. اقداماتي براي اضافه کردن سرويس بهداشتي که بعضا به صورت فرنگي هستند هم در همين راستا انجام شده است. در واقع اين کار به خاطر توجه به ميزباني ايران از بازيکنان و تيم هاي خارجي انجام مي شود.

مديرعامل مجموعه ورزشي آزادي با بيان اينکه علاوه بر ساخت سرويس بهداشتي، اقدامات ديگري هم براي آماده سازي سالن ۱۲ هزار نفري آزادي انجام شده است، تصريح کرد: بيشتر اقدامات براي بهبود وضعيت موجود انجام شد. کفپوش سالن نيازي به تعويض نداشت اما آن را رنگ کرديم تا ظاهر بهتر و تميزتري داشته باشد. اسکوربورد سالن هم مشکل خاصي ندارد با اين حال به طور دقيق چِک شد و تعميرات جزئي لازم در مورد آن انجام شد. يک اقدام مهم که در راستاي آماده سازي سالن انجام داديم مربوط به تماشاگران است و تفکيک جايگاه بانوان.

«يعني براي ليگ ملت هاي واليبال بانوان مشکلي جهت ورود به سالن ندارند؟»، محمودي فر در پاسخ به اين پرسش خبرنگار مهر گفت: اين موضوع به حوزه کاري ما مربوط نمي شود. آن را بايد از فدراسيون واليبال و مسئولان اين فدراسيون پيگيري کنيد. ما فقط بر اساس صحبت هاي انجام شده و توافقات اوليه با مسئولان واليبال، مقدمات لازم براي ورود آنها به سالن و استقرارشان در جايگاه هاي ويژه خودشان را انجام داديم تا از اين حيث با رعايت استانداردهاي لازم، مشکلي وجود نداشته باشد.

وي با تاکيد بر اينکه ظاهرا هنوز موضوع ورود بانوان قطعي نشده است به اين پرسش که «پس چرا براي ورود بانوان به سالن برنامه ريزي شده و قرار است کدام قسمت سالن در اختيارشان قرار بگيرد؟»، پاسخ داد و گفت: به خاطر برگزاري مسابقات در سطح جهاني و قوانين موجود در اين سطح، لازم بود تمهيدات لازم انديشيده شود تا در صورت تصويب ورود بانوان، مشکلي ايجاد نشود. در مورد محل استقرار بانوان در سالن هم هيچ برنامه و تصميم گيري نشده است. 

«در مورد بازسازي سقف سالن ۱۲ هزار نفري توضيح نداديد. تا زمان ليگ ملت هاي واليبال به اين مشکل رسيدگي مي شود؟»، مديرعامل مجموعه ورزشي آزادي در پاسخ به اين پرسش گفت: قبول دارم که سقف سالن دوازده هزار نفري مشکلاتي دارد اما با توجه به درپيش بودن رقابت هاي ليگ ملت هاي واليبال و فاصله زماني کمي که در اختيار داشتيم، اولويت کار را روي اقدامات لازم براي کفپوش و بدنه سالن اختصاص داديم.

محمودي فر تاکيد کرد: در صورتيکه تا زمان آغاز ليگ ملت هاي واليبال فرصت لازم وجود داشت که بعيد مي دانم، براي آسفالت سقف سالن هم اقدام مي کنيم در غير اين صورت انجام اين کار را به بعد از مسابقات موکول مي کنيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html