پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229413
«ترانه» آماده نمايش شد/ ساخت فيلم بعدي در آلمان و عراق
تاریخ انتشار : 1397/03/21 11:13:44
نمایش : 1485
فيلم سينمايي «ترانه» به نويسندگي و کارگرداني مهدي صاحبي آماده نمايش شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي صاحبي نويسنده و کارگردان فيلم سينمايي «ترانه» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرين وضعيت اين فيلم گفت: مراحل فني فيلم سينمايي «ترانه» به پايان رسيده است و منتظريم که بتوانيم بعد از صدور پروانه نمايش در اولين فرصت در قرارداد با يکي از دفتر پخش­ هاي فعال فيلم را اکران کنيم.

وي درباره ديگر فعاليت هاي خود توضيح داد: بعد از پايان مراحل فني فيلم سينمايي «ترانه» نگارش فيلمنامه جديدي را آغاز کردم که هنوز نامي براي آن انتخاب نکرده ام اما اين اثر در حال حاضر مراحل بازنويسي را سپري مي کند و اميدوارم که بتوانيم در روزهاي آتي براي اخذ پروانه ساخت اين اثر اقدام و بلافاصله پيش توليد آن را در ايران، آلمان و عراق آغاز کنيم.

صاحبي افزود: اين فيلم پروداکشن سنگيني دارد که اميدوارم بتوانيم با تيم خوش فکر و جواني که داريم همچون اثر قبلي با قوت و کيفيت آن را به سرانجام برسانيم.

به گفته اين کارگردان، اين فيلم در آلمان، عراق و ايران فيلمبرداري مي شود.

صاحبي در پايان درباره بازيگران اثر جديدش گفت: در حال حاضر بازيگراني از ايران، آلمان و عراق مدنظر هستند اما تصميم گيري و صحبت­ هاي نهايي بعد از اخذ پروانه ساخت انجام مي شود.

الهه حصاري، انديشه فولادوند، اميررضا دلاوري، نازنين فراهاني، مريم معصومي، بابک انصاري، سياوش چراغي پور، حديث مدني، ايران مسعودي، آيدا تبيانيان، نسيم مسلمي، مهناز کرباسچيان، انديشه سرشوق، ميترا شاکري، حسن وليخاني، ريحانه محمدنژاد، مينا ابوالحسني، مجتبي آژنگ، نسرين عبداللهي و ...  بازيگران فيلم «ترانه» هستند.

«ترانه» داستان زندگي دختر دانشجويي است که کانون از هم پاشيده خانواده‌اش مشکلات زيادي را براي او به وجود آورده‌ تا جايي که براي تأمين هزينه‌هاي زندگي فعاليت در يک شرکت مدلينگ غيررسمي را انتخاب مي‌کند و در اين مسير گرفتار افرادي مي‌شود که او را تا پاي مرگ پيش مي‌برند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html