پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229407
شرايط اعزام عمره فراهم نيست/محدوديت اعزام زنان به حج پابرجاست
تاریخ انتشار : 1397/03/19 08:54:04
نمایش : 1518
رئيس سازمان حج و زيارت به قانون عربستان براي اعزام زنان زير ۴۵ سال به حج تمتع اشاره کرد و گفت: تا کنون چندين بار درخواست کرده ايم که محدوديت اعزام اين افراد اصلاح شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميد محمدي در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تعيين تکليف عمره گفت: چون شرايط لازم هنوز براي حضور زائران فراهم نشده به همين دليل نمي توانيم زمان از سرگيري عمليات عمره را تعيين کنيم اما شرايط را بررسي مي کنيم و چنانچه امکان حضور وجود داشته باشد به عمره گذاران اعلام مي شود.

وي گفت: در حال حاضر ۶ ميليون نفر پشت نوبت اعزام به عمره مفرده هستند و فيش ثبت نام دارند.

رئيس سازمان حج گفت: به متقاضيان عمره که داراي فيش ثبت نام هستند اعلام کرده ايم که مي توانند يک فيش عمره را با دو فيش اعزام به عتبات عوض کنند که تعدادي نيز به سازمان حج بدين منظور مراجعه کرده اند.

محدوديت اعزام زنان زير ۴۵ سال 

محمدي در مورد قانون عربستان براي تشرف زنان زير ۴۵ سال همراه با محرم گفت: طبق قانون عربستان هر خانم زير ۴۵ سال که قصد تشرف به حج را دارد بايد همراه يکي از محارم خود مثل پدر، همسر، پسر و برادر و ساير محارم به حج تمتع مشرف شود. 

وي تأکيد کرد: چندين بار تاکنون از عربستان درخواست کرده‌ايم که اين محدوديت براي حجاج ايران اصلاح شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html