پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229405
رياض منصور:از هيچ تلاشي براي تشکيل کشور مستقل فلسطين دريغ نميکنيم
تاریخ انتشار : 1397/03/19 08:47:07
نمایش : 1902
نماينده فلسطين در سازمان ملل گفت: از هيچ تلاشي براي پايان دادن به اشغالگري اسرائيل و تشکيل کشور مستقل فلسطين به پايتختي قدس شريف دريغ نخواهيم کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره مباشر، نماينده فلسطين در سازمان ملل پس از ديدار با دبيرکل سازمان ملل متحد تأکيد کرد: از هيچ تلاشي براي پايان دادن به اشغالگري اسرائيل، تأمين حمايت بين المللي از ملت فلسطين و تشکيل کشور مستقل فلسطين به پايتختي قدس شريف دريغ نخواهيم کرد.

رياض منصور نماينده فلسطين در سازمان ملل پس از ديدار با دبيرکل اين سازمان در نيويورک و بحث و گفتگو درباره تازه ترين تحولات نوار غزه در يک نشست خبري گفت: از دبيرکل سازمان ملل خواستيم براي فراهم سازي زمينه هاي حمايت از ملت فلسطين و پيشتيباني مالي و اقتصادي از آنها وارد عمل شود. ما مصمم هستيم تلاش هاي خود را در مجمع عمومي سازمان ملل براي کسب حمايت بين المللي از فلسطين تا محقق شدن اين هدف ادامه دهيم. 

وي افزود: به گواهي سازمان هاي بين المللي حقوق بشري، نظاميان رژيم اشغالگر با اقدامات خود در مقابله با غيرنظاميان همه قوانين و عرف هاي بين المللي را نقض کرده اند. تحولات اخير نوار غزه ما را بر آن داشته است تا براي حمايت از فلسطيني ها هر چه بيشتر به سازمان هاي بين المللي پناه ببريم. پس از حوادث اين جمعه که آخرين جمعه ماه مبارک رمضان است و ما همچنان شاهد هستيم نيروهاي رژيم اشغالگر به حملات خود به غيرنظاميان ادامه مي دهند و بي گناهان فلسطيني را که به صورت مسالمت آميز تظاهرات مي کنند به قتل مي رسانند يا آنان را زخمي مي کنند، بيشتر مصمم شديم تا همچنان راه سازمان هاي بين المللي و سازمان ملل را براي فراهم کردن حمايت از غيرنظاميان تا پايان اشغالگري اسرائيل در پيش بگيريم. ما در اين مسير از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم کرد و به اين تلاش ها ادامه خواهيم داد و در اين راستا جامعه جهاني را وادار کرده ايم به صورت جدي موضوع حمايت بين المللي از فلسطينيان را پيگيري کند. 

نماينده فلسطين خاطرنشان کرد: کشورهاي عضو پيمان "به خاطر برقراري صلح متحد هستيم" اين مسأله را در مجمع عمومي سازمان ملل مطرح خواهند کرد و ما يک قدم براي فراهم کردن حمايت بين المللي از غيرنظاميان عقب نشيني نخواهيم کرد. اين پرونده گشوده شده است و تا زماني که کشتارها عليه ملت فلسطين در همه سرزمين هاي اشغالي از جمله در نوار غزه و قدس شريف پايان نيابد، بسته نخواهد شد. اميدواريم جامعه بين المللي به پيشنهادها و راهکارهاي عملياتي در زمينه حمايت بين المللي از غيرنظاميان فلسطيني دست يابد. ما در ابتداي راه هستيم و هرگز عقب نشيني نخواهيم کرد، بلکه اين رژيم اشغالگر است که بايد عقب نشيني کند و به اين شيوه تعامل و اشغالگري پايان دهد تا در نهايت کشور مستقل فلسطين به پايتختي قدس شريف تشکيل شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html