پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229397
روز قدس کابوس جنايتکاران رژيم صهيونيستي است
تاریخ انتشار : 1397/03/17 08:52:47
نمایش : 2396
دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان، روز قدس را کابوس جنايتکاران صهيونيست خواند و گفت: حمايت ايران از آرمان فلسطين، اصولي و اعتقادي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي با دعوت از مردم سلحشور و روزه دار ايران اسلامي براي حضور گسترده در راهپيمايي روز قدس اظهار داشت: اين روز مبارک، ميراث بزرگ حضرت امام خميني ره و نماد انسجام و پويايي جهان اسلام براي دفاع از آرمان فلسطين و مقاومت در برابرظلم، تجاوز و سلطه طلبي رژيم صهيونيستي و حاميان آن است.

دبير شوراي عالي امنيت ملي، حمايت ايران از آرمان فلسطين را اقدامي اصولي، اعتقادي و ناشي از تکليف ديني عنوان کرد و افزود: پيروزي‌هاي مستمر محور مقاومت در سوريه موجب افزايش خودباوري و انگيزه کشورهاي اسلامي در برابر سلطه طلبي رژيم صهيونيستي شده است.

شمخاني افزود: مردم قهرمان و شجاع فلسطين هيچگاه منتظر مذاکرات و تصميم ديگران نماندند و غيرت اسلامي خويش را در دفاع از قدس شريف و آرمان آزادي فلسطين با جهاد وايثاردرمقابله با اين رژيم کودک کش به نمايش گذاشتند.

وي روز قدس را کابوسي براي جنايتکاران رژيم صهيونيستي توصيف کرد وافزود: سردمداران وحشت زده اين رژيم در آستانه اين روز بزرگ از طرفي با کشتار مردم فلسطين و هدف قرار دادن امدادگران اوج سبُعيت خود را نشان مي دهند و از طرفي، با دورگردي در اروپا در صدد تضعيف اصلي ترين حامي مردم فلسطين يعني جمهوري اسلامي ايران هستند.

دبير شوراي عالي امنيت ملي تصريح کرد: حضور ميليوني و پر شکوه تر مسلمانان و آزادگان جهان در راهپيمايي روز قدس امسال ضمن خنثي کردن اقدامات مذبوحانه آنان نشان خواهد داد با وجود توطئه هاي گوناگون نظام سلطه، موضوع فلسطين و رهايي قدس شريف از چنگال رژيم صهيونيستي همچنان اولويت اصلي جهان اسلام است و نزديک است روزي که ميراث ماندگار خميني کبير مرگ رژيم جعلي و جنگ افروز صهيونيستي را رقم زند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html