پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229394
اندر احوالات استان بايد گريست!/ آقاي نماينده به کجا چنين شتابان!؟
تاریخ انتشار : 1397/03/17 08:46:24
نمایش : 1412
يکي از نمايندگان چهارمحال و بختياري که از هر راهي براي شروع تبليغات زودهنگام و غيررسمي براي مصادره آراي انتخابات مجلسي که هنوز دو سال تا زمان برگزاري آن باقي است استفاده مي‌کند و يکي از اين راه‌ها تک‌روي اين نماينده براي بهره‌برداري از ارتحال امام خميني (ره) و برگزاري مراسمي از قبل تعيين شده در دانشگاه شهرکرد است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ کرسي نمايندگي از مسئوليت‌هاي خطير در نظام مقدس جمهوري اسلامي است که در ابعاد مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و... چه در حوزه مسائل داخلي و چه در حوزه مسائل خارجي و مباحث کلان ملي عرصه اثر و تاثير است و به راستي اگر در انتخاب نمايندگاني که داعيه وکالت مردم در بهارستان را دارند احساسات و عواطف جاي خود را به منطق برخاسته از بلوغ سياسي بدهند و انتخابي صورت گيرد که اصلح را بر صندلي نمايندگي بنشاند قطعا بسياري از مشکلات در حوزه‌هاي مختلف حل خواهد شد و اين گونه مي‌شود که با حضور مجمعي از انسان‌هاي فرهيخته و داراي کمالات گوناگون در خانه ملت، مسائل و معضلات جامعه حل مي‌شود چراکه قوانيني که با درايت عقلايي و برخاسته از نگاه متخصصانه خردمندان و نخبگاني که به‌عنوان جامعه وکلاي ملت بر صندلي‌هاي بهارستان تکيه زده‌اند برخوردار از روح کارشناسانه و اصولي است که مي‌تواند با کنار زدن موانعي که بر سر راه هستند رونق و شکوفايي را در تمام بخش‌هاي اجتماع تزريق کند و حتي در برابر دستاويزهاي دشمن همچون تحريم و تهديدات نظامي و بسياري از حربه‌هاي رنگارنگ بدخواهان ابتکار عمل را در دست گيرد و کشور را از گردنه‌هاي تهديدات به سلامت عبور دهد.

اما آنچه از بعضي نمايندگان استان مي‌بينيم و مي‌شنويم جاي تامل، مداقه و بحث دارد که واقعا اين افراد با بهره‌مندي از کدام تکنيک‌هاي عمليات رواني از صداقت، سادگي و سلامت نفس مردم حوزه انتخابيه خود سوءاستفاده کرده و رسالت نمايندگي را فراموش کرده و قدم در سياسي‌بازي و خيمه‌شب‌بازي گذاشته‌اند؟

حکايت جديد نماينده‌اي که از هر راهي براي شروع تبليغات زودهنگام و غيررسمي براي مصادره آراي انتخابات مجلسي که هنوز دو سال تا زمان برگزاري آن باقي است به بهره‌برداري از مراسم سالروز رحلت حضرت امام خميني (ره) مربوط مي‌شود که قهرمان اين گزارش ما حاضر به حضور در مراسم مصلاي شهرکرد که تمام نمايندگان، مسئولين و مديران ارشد اجرايي استان در آن حضور داشته‌اند نمي‌شود و روز بعد از آن با اجراي سناريويي از قبل طراحي شده در دانشگاه شهرکرد که با حضور کمتر از يکصد نفر برخي از بختياري‌ها و بدون همراهي ساير نمايندگان و مسئولين ارشد استان و در موسمي که فصل امتحانات و تعطيلات دانشگاه است و دانشجويي در دانشگاه حضور ندارد براي سالگرد ارتحال پير جماران مراسم برگزار مي‌کند.

جالب‌تر اينکه بدانيم آقاي نماينده از هم‌اکنون دغدغه مالي تبليغات انتخاباتي دارد که حتي بر سر هزينه غذاي مراسم کمي هم با مسئول مربوطه جر و بحث مي‌کند!

آقاي تک‌رو، نماينده پيشتاز در حاشيه‌آفريني سابقه‌اي درخشان از اين اقدامات داشته و حتي کلاس او اجازه نمي‌دهد در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) که در شهرستان‌هاي حوزه انتخابيه‌اش برگزار شده شرکت نمايد!

بايد گفت آقاي وکيل! مرکز استان و دو شهرستان هم‌جوار آن نماينده دارد، واقعا هدف از تمرکز برنامه‌ها، فعاليت‌ها و کارهايي که بعضا بوي تعفن تفرقه سياسي مي‌دهد در مرکز استان چيست؟!

امروز مردم، مسئولين و تمام جناح‌هاي مختلف سياسي با هر تفکر و نگاهي بايد متحدانه در پيشبرد اهداف استاني و ملي که منافع عمومي نظام را تامين مي‌کند حرکت نمايند و با وحدت اجتماعي در راه تحقق آرمان‌هاي انقلاب، شهدا و ملت سرافراز ايران حرکت نمايند نه اينکه با حاشيه‌سازي خود را قهرمان صحنه‌سازي‌هاي سياسي کنيد.

مگر مرکز استان ما چقدر ظرفيت و گستردگي دارد که بايد دو مراسم بزرگداشت در آن برگزار شود؟

عدم همراهي نمايندگان و مسئولين، شما را متوجه هيچ پيامي نمي‌کند؟

چرا تعهدي که برپايه آن در صحن مجلس تحليف اجرا کرده‌ايد را فراموش کرده‌ايد؟

چرا حوزه انتخابيه خود را فراموش کرده‌ايد؟

و بسياري چراهاي ديگر که نشان مي‌دهد پايه‌هاي کرسي شما براي مجلس يازدهم لرزان است فکر ميخي باشيد شايد پايه‌هاي صندلي شما در بهارستان را محکم کند!

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html