پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229390
وحدت يک سرمايه عظيم و ماندگار در کشور است
تاریخ انتشار : 1397/03/13 13:01:36
نمایش : 1744
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به اجراي باشکوه مراسم ارتحال امام خميني(ره) در شهرستان گفت: وحدت يک سرمايه عظيم و ماندگار در کشور است که امام راحل آن را پايه‌گذاري کرده و درواقع براي پيروزي انقلاب بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري خون شهيدان سني و شيعه درهم‌آميخته شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتي امام(ره) و قيام 15 خرداد در مسجد و مصلا امام حسين(ع) شهر فارسان با حضور فرماندار، بخشداران، مسئولين دستگاه‌هاي نظامي، ادارات و نهادها، روحانيون و عموم مردم روزه‌دار شهرستان برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان  در اين مراسم با اشاره به ويژگي‌هاي شخصيتي امام راحل از دوران کودکي گفت: امام خميني(ره) بحث تربيتي را از دوران نوجواني آغاز کرده و پس از آگاهي و شناخت و معرفتي که نسبت به اسلام ناب پيدا کردند، به معذب کردن نفس خود پرداختند.



وي افزود: نسل جوان و نوجوان مي‌توانند با بهره‌گيري و شناخت روش‌هاي امام(ره) خود را تربيت و معذب کنند تا بتوانند رسالت و مسئوليت خود را به‌درستي انجام دهند.
وي تصريح کرد: همه انديشمندان و صاحب‌نظران بر اين باور هستند که شخصيت امام بزرگوار عامل اصلي هدايت و رهبري او بوده است.

وي يادآور شد: امام خميني(ره) در دوران خفقان با مطرح کردن مباحثي اصيل و مردمي جامعه و ملت را از ظلم و ستم رهايي بخشيد.

حجت‌الاسلام  يوسفي بيان داشت: هر انقلابي در جهان چندين رکن براي پيروزي و بقاي خود دارد ولي ارکان انقلاب اسلامي ايران متفاوت‌تر از ساير انقلاب‌ها مي‌باشد.

وي اضافه کرد: امام خميني(ره) سه رکن ايمان و اعتقاد، انقلاب بر اساس مردم و رهبري نظام را به‌عنوان سه ستون مستحکم براي پيروزي، بقا و ماندگاري انقلاب در نظر گرفته است.




وي خاطرنشان کرد: وحدت يک سرمايه عظيم و ماندگار در کشور است که امام راحل آن را پايه‌گذاري کرده و درواقع براي پيروزي انقلاب بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري خون شهيدان سني و شيعه درهم‌آميخته شد و اين گوشه‌اي از وحدت مردم هميشه درصحنه ايران اسلامي مي‌باشد.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html