پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229378
بشار اسد: ادبيات ترامپ بيانگر شخصيت اوست
تاریخ انتشار : 1397/03/10 09:47:34
نمایش : 1547
رئيس جمهور سوريه در واکنش به اظهارات توهين آميز رئيس جمهور آمريکا گفت اين سخنان نشانگر شخصيت خود اوست و در شان فردي مانند او نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «بشار اسد» رئيس جمهور سوريه به اظهارات توهين آميز همتاي آمريکايي اش پاسخ داد. اسد در گفتگو با شبکه راشا تودي تاکيد کرد آنچه که «دونالد ترامپ» در خصوص وي توييت کرده مختص خود اوست و چنين ادبياتي تنها از شخص وي انتظار مي رود.

رئيس جمهور سوريه در جواب اين سوال که پاسخش به سخنان ترامپ چيست تاکيد کرد: من چنين ادبياتي ندارم، من نمي توانم چنين ادبياتي داشته باشم، چنين ادبياتي مختص ترامپ است و نشانگر شخصيت اوست.

اين در حالي است که ترامپ در يکي از پيام هاي توييتري خود با استفاده از لفظ توهين آميز «حيوان» رئيس جمهور قانوني سوريه را خطاب قرار داده بود.

بشار اسد در اين مصاحبه که قرار است روز پنج شنبه از شبکه راشا تودي پخش شود يادآور شد: من فکر مي کنم يک اصل بسيار شناخته شده وجود دارد که آنچه شما مي گوييد همان چيزي است که شما هستيد. پس او خواسته آنچه را که هست نشان دهد، و اين امري طبيعي است.

به گفته رئيس جمهور سوريه استفاده ترامپ از نام مستعار توهين آميز عليه وي، براي آنچه که در سوريه رخ مي دهد، بي اهميت است.

اسد در ادامه گفت: تنها چيزي که شما را به حرکت وامي دارد، مردمي هستند که شما به آنها اعتماد داريد، مردمي که در سطوح بالاي تفکر قرار دارند، کساني که انديشمندند، کساني که منطقي و اخلاق مدار هستند، اين آن چيزي است که بايد درون شما را به حرکت وادارد، چه مثبت و چه منفي. کسي مانند ترامپ چيزي را در ذهن من به حرکت در نمي آورد.

گفتني است بشار اسد در گفتگو با «مراد گازديف» مجري شبکه راشا تودي به بيان وضعيت کنوني سوريه، خروج گروه هاي مسلح از شهرها از جمله ادلب، تنش هاي اخير با رژيم صهيونيستي و حضور نظاميان آمريکايي در شمال اين کشور پرداخته است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html