پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229375
کاهش ضايعات بخش کشاورزي زمينه‌ساز افزايش درآمد و ايجاد اشتغال است
تاریخ انتشار : 1397/03/10 09:32:45
نمایش : 1566
مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: کاهش ضايعات بخش کشاورزي زمينه‌ساز افزايش درآمد کشاورز و ايجاد اشتغال بيشتر مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ذبيح الله غريب مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ با اشاره به اينکه ضايعات بخش کشاورزي چهارمحال و بختياري پايين‌تر از آمار کشوري است، اظهار کرد: ضايعات بخش کشاورزي چهارمحال و بختياري ۲۰ درصد است و اين در حالي است که آمار ضايعات بخش کشاورزي کشوري ۳۰ درصد است.

وي با اشاره به اينکه توسعه صنايع تبديلي در اين استان زمينه‌ساز کاهش ضايعات بخش کشاورزي شده است، بيان کرد: در حال حاضر واحدهاي فرآوري و صنايع تبديلي بخش کشاورزي در اين استان در حال توسعه هستند.

مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري بيان کرد: چهارمحال و بختياري در حال حاضر در بخش توليد ماهي، گوشت قرمز، محصولات باغي و زراعي در سطح کشور جزء استان‌هاي برتر است.

وي بيان کرد: کاهش ضايعات بخش کشاورزي زمينه‌ساز افزايش درآمد کشاورز و ايجاد اشتغال بيشتر مي‌شود.

غريب با بيان اينکه بايد از ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاران در بخش توسعه صنايع تبديلي در اين استان بهره گرفت ادامه داد: بخش کشاورزي با ورود بخش خصوصي توسعه مي يابد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html