پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229371
تمام اقدامات دشمن در منطقه تنها منجر به خلق فرصت جديد براي ايران مي‌شود/ جريان نفوذ، از بزرگ‌ترين اميدهاي دشمنان براي تغيير نظام ولايت فقيه است
تاریخ انتشار : 1397/02/03 09:25:16
نمایش : 4489
دبير مجمع عالي بسيج کشور با بيان اينکه دشمن مستأصل‌تر از هر روزي دنبال آن است که تمام گسل‌ها را با هم فعال کند، گفت: اين امر نيز براي ما فرصتي را خلق مي‌کند، چون اين‌ها نه توان اين عرض اندام را دارند و نه ظرفيت اين را دارند که همچنين کار جدي و اساسي را انجام دهند، اسلام امروز در حال رقابت با نظام سرمايه‌داري است، در واقع نظام اسلامي در حال رقابت با نظام سلطه است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از بلاغ، عليرضا زاکاني در بازديد از سايت بلاغ، طي گفت‌وگويي با خبرنگاران بلاغ به پرسش‌هاي اين همکاران پاسخ داد.

وي ابتداء در خصوص ضرورت باورمندي مديران در اجراي برنامه‌هاي کشور براي تحقق شعارهاي انقلاب، اظهار کرد: اسلام امروز در حال رقابت با نظام سرمايه‌داري است، در واقع نظام اسلامي در حال رقابت با نظام سلطه است.
 
دبير مجمع عالي بسيج کشور با بيان اين مطلب افزود: ايران اسلامي به‌عنوان نماينده نظام اسلامي در حال رقابت با امريکا به‌عنوان نماينده نظام سلطه است و اين دو نظام در تمام سطوح در حال رقابت‌اند.
 
اين مسئول با بيان اينکه طي اين 40 سال، نشان داديم و توانستيم در جنگ اراده‌ها،  برتري اراده داشته باشيم؛ خاطرنشان کرد: لذا امريکا دارد کاري مي‌کند تا از هر ابزاري استفاده کند و امروز به اعتقاد من، امريکا در هفت عرصه قبلي خودش، در تعارض با ما که جنگ سخت، جنگ نرم، ايجاد تقابل بين مسئولان کشور، ايجاد تقابل بين مردم در سال 1388، جنگ اقتصادي و مسيري که براي نفوذ انتخاب کرده بود و نهايتاً جنگ امنيتي و  کارکردهايي که در منطقه با يک سلسله عناصر افراطي داعشي دنبال مي‌کرد، شکست خورده است.
 
نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: بنابراين دشمن مستأصل‌تر از هر روزي دارد يک حرکت اساسي ديگري را آغاز مي‌کند و در گام هشتم خود، دنبال آن است که تمام اين گسل‌ها را با هم فعال کند که طبيعتاً، يک بخش آن هم، شامل جنبه اقتصادي مي‌شود.

زاکاني در پاسخ به اين سوال که آيا نوسانات اخير ارز هم يکي از مصاديق جنگ دلار و يا همان جنگ‌اقتصادي دشمن است، بيان کرد: دشمن به‌دنبال آن است که جنبه اقتصادي را نيز به‌عنوان يکي از موثرترين اهرم‌ها در ميان عرصه‌هاي قبلي، فعال کند و بر اين اساس بحث دلار و تلاطم و اين شرايط، قابل تحليل است، ضمن آنکه دشمنان انقلاب از جريان نفوذ براي تغيير نظام اسلامي مبتني بر ولايت فقيه بسيار اميد دارند.
 
وي اضافه کرد: امريکا همزمان با هراسي که در منطقه دارد ايجاد مي‌کند، جنگ اقتصادي را نيز دنبال کرد که قابل تحليل است و اما به اعتقاد من اين امر نيز براي ما فرصتي را خلق مي‌کند، چون اين‌ها نه توان اين عرض اندام را دارند و نه ظرفيت اين را دارند که همچنين کار جدي و اساسي را انجام دهند.
 
دبير مجمع عالي بسيج کشور تأکيد کرد: شايد بتوانند با برخي عمليات‌ها و پرتاب موشک، رعب‌و وحشتي در منطقه ايجاد کنند اما آثار سويي که براي خودشان خواهد داشت، خيلي بالاتر از اين است که احساس مي‌کنند و با اين اقدامات روند نابودسازي مناطق نامشروع خودشان را در منطقه تسريع مي‌بخشند.
 
اين مسئول ادامه داد: بنابراين،  آن‌ها دست به کارهايي خواهند زد، اما اين اقدامات آن‌ها، قطعاً نمي‌تواند کار گسترده‌اي باشد چون توان آن را ندارند و از طرفي کار معدودي هم که انجام مي‌دهند، با هر ابعادي که باشد به ضرر آن‌ها توان مي‌شود.
 
زاکاني در پايان گفت: اين اقدامات با توجه به اقدامات گذشته آن‌ها، آزموده را آزمودن است و تسريع مي‌کند نابودي و سقوط آن باورهايي که براي اين منطقه طراحي کرده بودند، مناطقي نظير آسيا و آفريقا؛ لذا از اين جهت، تمام اين اقدامات، مي‌تواند براي ما فرصتي را خلق کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html