پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229365
استقلال با شکست الهلال صدرنشين شد/ تقابل احتمالي با قلعه‌نويي
تاریخ انتشار : 1397/01/28 09:45:11
نمایش : 1885
تيم فوتبال استقلال در آخرين ديدار خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا برابر الهلال عربستان به پيروزي رسيد تا به عنوان صدرنشين گروه چهارم به مرحله حذفي صعود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۱۵ امروز دوشنبه در ششمين ديدار خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در کويت به مصاف تيم الهلال عربستان رفت که اين مسابقه در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال به اتمام رسيد.

وريا غفوري در دقيقه ۳۶ براي استقلال گلزني کرد. نماينده ايران با اين برد ۱۲ امتيازي شد و به عنوان صدرنشين گروه چهارم به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا راه يافت.

استقلال در اين بازي با ترکيبي متفاوت نسبت به مسابقات قبل و با اين بازيکنان به ميدان آمد:  سيد مهدي رحمتي، خسرو حيدري، پژمان منتظري، آرمين سهرابيان، وريا غفوري، اميد نورافکن، فرشيد باقري (۸ - ميلاد زکي پور)، سرور جپاروف، داريوش شجاعيان، فرشيد اسماعيلي (۸۷ - علي قرباني) و مامه تيام (۹۰ - بويان).

برنامه هاي تاکتيکي استقلال در نيمه نخست تحت تاثير مصدوميت فرشيد باقري هافبک اين تيم قرار گرفت. باقري در دقيقه ۴ مسابقه دچار مصدوميت شد و در دقيقه ۸ جايش را به ميلاد زکي پور داد.

در اين نيمه، تيم الهلال برتري نسبي در قياس با استقلال داشت. نماينده عربستان در دقايق ۱۴ و ۱۹ مي توانست دروازه استقلال را باز کند که روي عکس العمل مهدي رحمتي، اين توپها به بيرون رفت. در نهايت اين تيم استقلال بود که در دقيقه ۳۶ روي ارسال سرور جپاروف و به لطف اشتباه ياسر الشهراني بازيکن الهلال، توسط غفوري به گل برتري رسيد.

در نيمه دوم الهلال براي جبران نتيجه بازي هجومي را در دستور کار قرار داد. بازيکنان اين تيم در دقيقه ۵۲ يکبار توپ را به تيرک دروازه نماينده ايران کوبيدند. استقلال هم روي نفوذهاي وريا غفوري از سمت راست متمرکز بود و مي توانست در دقيقه ۵۵ روي شوت اين بازيکن از داخل محوطه شش قدم الهلال، به گل دوم برسد.

الهلال از دقيقه ۷۰ به بعد روي اشتباهات متوالي پژمان منتظري در قلب دفاعي استقلال در سه صحنه تا بازکردن دروازه استقلال پيش رفت. بازيکنان الهلال حتي در موقعيت تک به تک با سيدمهدي رحمتي هم قرار گرفتند ولي دروازه بان استقلال مانع گل خوردن تيمش شد.

در نهايت تلاش بازيکنان دو تيم براي تغيير نتيجه ثمري نداشت تا اين مسابقه با همان يک گل به اتمام برسد.

در ديگر بازي اين گروه تيم العين هم مقابل الريان قطر پيروز شد تا با ۱۰ امتياز بعد از استقلال به مرحله حذفي برود.

استقلال به عنوان صدرنشين گروه چهارم در مرحله حذفي به مصاف تيم دوم گروه دو (ذوب آهن ايران يا لوکوموتيو ازبکستان) مي رود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html