پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229357
آموزش هدفمند و مشاوره‌ تخصصي در توانمندسازي کارهاي نوپاي فاوا نقش کليدي دارد
تاریخ انتشار : 1397/01/22 11:48:41
نمایش : 1760
رئيس پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري آموزش‌هاي هدفمند و برنامه ريزي شده و مشاوره‌هاي تخصصي را از راه‌هاي توانمندسازي کسب و کارهاي نوپاي فاوا عنوان کرد و گفت: اميدواريم در سال جديد شاهد رشد و شکوفايي کشور در زمينه توليد محتوا، نرم افزار و خلق ارزش افزوده در اين حوزه باشيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ اسماعيل پيرعلي رئيس پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري امروز در نشست تخصصي پارک علم و فناوري و اداره کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان با موضوع "مرکز تسهيل گري کسب و کارهاي نوپاي فاواي" چهارمحال و بختياري، با تاکيد بر حمايت از محصولات و کالاهاي ايراني اظهار داشت: با توجه به دانش فني و توانمندي شرکت‌هاي فعال در حوزه فناوري اطلاعات، توليدات نرم افزاري جوابگوي نياز کشور خواهد بود و حتي ميتوان اين محصولات را به بازارهاي خارجي عرضه نمود.

وي آموزش‌هاي هدفمند و برنامه ريزي شده و مشاوره‌هاي تخصصي را از راه‌هاي توانمندسازي کسب و کارهاي نوپاي فاوا عنوان نمود و اظهار اميدواري کرد در سال جديد شاهد رشد و شکوفايي کشور در زمينه توليد محتوا و نرم افزار و خلق ارزش افزوده در اين حوزه خواهيم بود.

بايد فرهنگ سازي براي ايجاد استارتاپ‌هاي موفق بين دانشجويان و دانش‌آموزان گسترش يابد

مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان نيز در اين جلسه حمايت از کسب و کارهاي نوپاي فاوا را از مهمترين برنامه اي اين اداره کل عنوان نمود و افزود: اين اداره کل پس از راه اندازي مرکز "آپا" و مرکز "تسهيل گري کسب و کارهاي نوپاي فاوا" با همکاري پارک علم و فناوري و مراکز دانشگاهي استان، راه اندازي صندوق سرمايه گذاري ريسک پذير از طريق صندوق وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات را در دستور کار قرار داده است.

مرتضي بلالي با اشاره به دوره‌هاي آموزشي برگزار شده توسط مرکز تسهيل گري کسب و کارهاي نوپاي فاوا خواستار برگزاري اين دوره‌ها در ديگر شهرستان هاي استان شد.

وي تصريح کرد: فرهنگ سازي براي ايجاد استارتاپ‌هاي موفق نه تنها در ميان دانشجويان بلکه بايد در ميان دانش آموزان نيز گسترش يابد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html