پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229345
فراخوان پژوهش در جشنواره رضوي از سوي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان منتشر شد
تاریخ انتشار : 1397/01/18 10:16:01
نمایش : 1279
فراخوان بخش پژوهش اعضا شانزدهمين جشنواره‌ي بين‌المللي امام رضا (ع)، از سوي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان، منتشر شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ فراخوان بخش پژوهش اعضا شانزدهمين جشنواره‌ بين‌المللي امام رضا (ع)، از سوي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان، منتشر شد.

بر اين اساس، در مسابقه پژوهش اعضا، شرکت‌کنندگان در سه گروه سني ۸ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال مي‌توانند شرکت کنند.

اين جشنواره با محورهاي موضوعي قدمگاه عشق (هجرت امام رضا عليه‌السلام از مدينه تا خراسان)، سبک زندگي امام رضا (ع) (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهرباني، طب‌الرضا) و... انتشار يافته است.

بر اساس شرايط عمومي اعلام‌شده در اين فراخوان، شرکت‌کنندگان در مسابقه، آثار خود را به صورت فردي يا گروهي (حداکثر سه نفر) تهيه و ارائه کنند.

بر اين اساس علاقه‌مندان براي شرکت در اين مسابقه تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ مهلت دارند تا آثار خود را به دبيرخانه استاني جشنواره واقع در شهرکرد، ميدان ابوريحان، کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان ارسال کنند.

شانزدهمين جشنواره رضوي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با دهه کرامت برگزيدگان خود را معرفي خواهد کرد.

گفتني است فراخوان جشنواره شانزدهم رضوي ويژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستي و کارت‌پستال‌سازي»، «نامه‌اي به امام» و «خاطرات زيارت»، «کتاب‌سازي»، «کاردستي»، «سرود»، «پويانمايي» ويژه‌ي (کودک و نوجوان)، «‌قصه‌گويي» و «داستان‌نويسي» ويژه‌ي (بزرگ‌سال) در پايگاه اطلاع رساني کانون به نشاني www.kanoonnews.ir منتشر شده است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html