پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229344
ادامه بارش‌ها تا اواخر وقت امروز/ورود سامانه جديد به استان از اواخر هفته
تاریخ انتشار : 1397/01/18 10:14:40
نمایش : 1195
معاون توسعه و پيش‌بيني هواشناسي چهارمحال و بختياري گفت: پيش‌بيني مي‌شود ازاواخر وقت امروز سيستم از استان خارج خواهد شد براي روزهاي پنجشنبه و جمعه باز هم انتظار داريم سامانه بارشي وارد استان شود و بارندگي‌هايي را به صورت رگبار باران براي برخي از نقاط استان به دنبال داشته باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهرداد قطره معاون توسعه و پيش‌بيني هواشناسي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: بارش‌ها در اين استان تا اواخر وقت امروز در برخي از نقاط به صورت رگبار توام با رعد و برق تا ظهر امروز ادامه دارد.

وي با بيان اينکه پيش‌بيني مي‌شود ازاواخر وقت امروز سيستم از استان خارج خواهد شد افزود: دماي هواي شهرکرد صبح امروز پنج درجه بالاي صفر بود و انتظار داريم براي فردا بين سه تا چهار درجه از دماي هوا کاسته شود که به زير صفر نمي‌رسد و حداقل به دو درجه سانتي‌گراد خواهد رسيد.

قطره بيان داشت: بيشترين بارش‌ها مربوط به دوآب صمصامي با ۳۴ ميلي‌متر بارنندگي بوده همچنين ساير نقاط استان، جونقان، ۱۷ميلي‌متر، آلوني دو ميلي‌متر، شلمزار ۱۱ ميلي‌متر، مالخليفه يک ميلي‌متر، دزک ۱۱ ميلي‌متر، آورگان ۶ ميلي‌متر، اردل ۱۳ ميلي‌متر، بلداجي سه ميلي‌متر، فرخشهر چهار ميلي‌متر، فارسان ۱۵ ميلي‌متر، لردگان پنج ميلي‌متر، کوهرنگ ۲۹ ميلي‌متر، سورشجان ۱۱ ميلي‌متر، سامان پنج ميلي‌متر، بن ۱۵ ميلي‌متر، بروجن ۹ ميلي‌متر و شهرکرد ۷ ميلي‌متر بارندگي تا صبح امروز داشته‌اند.

معاون توسعه و پيش‌بيني هواشناسي چهارمحال و بختياري در ادامه گفت: براي روزهاي پنجشنبه و جمعه باز هم انتظار داريم سامانه بارشي وارد استان شود و بارندگي‌هايي را به صورت رگبار باران براي برخي از نقاط استان به دنبال داشته باشد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html