پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229331
اعتکاف اصل عبوديت و بندگي با خدا است
تاریخ انتشار : 1397/01/07 10:55:41
نمایش : 1339
رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان از برگزاري جلسه شوراي فرهنگ عمومي با موضوع اعتکاف در شهر فارسان خبر داد و گفت: اعتکاف اصل عبوديت و بندگي با خدا است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد حسن چراغي رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان در جلسه شوراي فرهنگ عمومي در جمع مديران اين شهرستان گفت: اعتکاف يعني خود را در دامن خدا انداختن و دل را نزد خدا بردند و انتظار براورده شدن حاجت و نياز ها و آمرزش گناهان است.

وي در ادامه افزود: اعتکاف عمل مستحبي است که ارتباط بنده با خدا را مستحکم کرده و اين ارتباط بسيار ارزشمند است زيرا در اين حال بنده خود را به دامان خدا مي اندازد و فرصت بسيار خوبي را در اين سه روز پيدا مي‌کند براي تفکر.

رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان ياد آور شد: برگزاري مراسمي مثل اعتکاف، شبهاي قدر و ايام سوگواري ابا عبد الله الحسين عليه السلام از برکات اين نظام و انقلاب ناب محمدي است.

چراغي در ادامه تصريح کرد: بايد انرژي بيشتري را صرف بر گزاري اين مراسم کنيم چون بيشتر افرادي که در اعتکاف شرکت مي‌کنند جوانان و نوجوانان هستند و اين نشان دهنده اين است که اين چند سال خوب کار شده با توجه با هجمه هاي فرهنگي که الان تمام جوانان و نوجوانان را درگير کرده مي توان با بر گزاري کردن با شکوه اين ايمام بسياري از جوانان و نوجوانان را جذب اين عمل مستحبي الهي کنيم.

وي با اشاره به اينکه اعتکاف يک عمل معنوي است که باور ها و خودسازي جوانان در جامعه را تقويت مي‌کند گفت: تبليغ و اطلاع‌رساني و مانور دادن روي بر نامه هاي اعتکاف براي اين است که بگويم مردم براي ارزش ها و فرهنگ هايشان احترام زيادي را قائل هستند.

چراغي در پايان خاطر نشان کرد: بايد مسئله اعتکاف را طوري اطلاع‌ رساني کنيم که جوانان و نوجوانان مشتاق به اين امر معنوي باشند، و با اشتياق فرآوان در اين عمل شرکت کنند.

گفتني است برنامه معنوي اعتکاف در روزهاي 11،12، 13 فروردين در سراسر شهرستان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html