پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229329
عربستان عليه ايران به شوراي امنيت شکايت کرد
تاریخ انتشار : 1397/01/07 10:41:19
نمایش : 1873
عربستان بار ديگر اتهام‌زني‌هاي خود را مبني بر اينکه موشک‌هاي يمني شليک شده به سمت اين کشور «ايراني» هستند، تکرار کرد و نامه‌اي عليه ايران به شوراي امنيت تحويل داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پس از آنکه ارتش يمن در پاسخ به حملات مداوم ائتلاف عربي متجاوز عليه يمن چند موشک به سمت عربستان شليک کرد، «عبدالله المعلمي» نماينده دائم عربستان در سازمان ملل نامه‌اي در اين خصوص و عليه ايران، به شوراي امنيت سازمان ملل تحويل داد.

بر اساس گزارش شبکه «العربيه»، عربستان در اين نامه بار ديگر مدعي شده ايران، انصارالله را به موشک‌هاي بالستيک مجهز مي‌کند، از شوراي امنيت خواسته به مسئوليت‌هاي خود در حفظ امنيت و ثبات بين‌المللي و نيز ضرورت پاسخگو کردن ايران در اين رابطه عمل کند.

اين نامه يک روز پس از ديدار «محمد بن سلمان» وليعهد عربستان با «آنتونيو گوترش» دبيرکل سازمان ملل به شوراي امنيت تحويل داده مي‌شود.

دوشنبه (ديروز) «ترکي المالکي» سخنگوي ائتلاف متجاوز سعودي با نمايش قطعاتي از موشک‎هاي يمني شليک شده به عربستان سعودي مدعي شد که ائتلاف، اسنادي را در اختيار دارد که نشان مي دهد موشک‌هاي شليک شده ايراني است و توسط ايران در اختيار انصارالله قرار مي‌گيرد (جزئيات بيشتر).

موشک‌هاي مذکور يکشنبه (دو روز پيش) عمق خاک عربستان را هدف قرار گرفت و سامانه دفاع هوايي پاتريوت سعودي، به جاي هدف‌گيري موشکهاي شليک‌شده از سوي انصارالله، سايه آن را نشانه رفت و بدون اصابت به هدف تغيير مسير داد و در يک منطقه مسکوني فرود آمد.

منبع:آخرين خبر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html