پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229318
پرسپوليس خشن‎ترين تيم آسياست/ خليل‎زاده خشن ترين بازيکن پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1396/12/26 08:19:53
نمایش : 2053
آمار به دست آمده از چهار هفته ابتدايي ليگ قهرمانان آسيا نشان مي دهد که پرسپوليس خشن ترين تيم تا اين مرحله از رقابت هاست؛ اين تيم ۱۷۳ بار مرتکب خطا شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شاگردان برانکو ايوانکوويچ با ۳ پيروزي و يک شکست کارشان را در چهار هفته ابتدايي ليگ قهرمانان آسيا به پايان رساندند تا با ۹  امتياز بعد از السد در رده دوم گروه سوم قرار بگيرند. جدول مسابقات نشان مي دهد شانس پرسپوليس براي صعود زياد است و تنها يک اتفاق عجيب مي تواند مانع صعود اين تيم از گروه مقدماتي بازي ها شود.

سرخ پوشان نه تنها با کسب ۹ امتياز بيشترين امتياز را در بين تيم هاي ايراني در آسيا گرفته اند، بلکه با ۷ گل زده و ۳ گل خورده داراي بهترين عملکرد خطوط حمله و دفاع هم هستند.

در بين بازيکنان پرسپوليس در مجموع عملکرد صادق محرمي با معدل ۷/۸ امتياز بهتر از سايرين بوده است. علي عليپور با ۷/۵، فرشاد احمدزاده با ۷/۳ و حسين ماهيني با ۷/۲ امتياز از اين نظر در رده بعدي قرار دارند. در مسابقات خانگي سرخ پوشان علي عليپور با معدل امتياز ۸/۲ در جايگاه اول قرار دارد و اين عنوان در ديدارهاي خارج از خانه با ۸/۱ به صادق محرمي مي رسد. 

سرخ پوشان اکثر گل هاي خود را در ورزشگاه آزادي زده اند و خارج از خانه تنها دو بار موفق به گلزني شده اند. سيامک نعمتي و کمال کاميابي نيا گلزنان پرسپوليس خارج از خانه هستند که به ترتيب مقابل تيم هاي السد و الوصل گلزني کرده اند. شاگردان برانکو در تمام ديدارهاي شان گل زده اند اما تنها در يک بازي گل خورده اند و با ثبت ۳ کلين شيت از اين نظر عملکرد بهتري نسبت به ديگر تيم هاي ايراني دارند.

بازيکنان پرسپوليس در مجموع ۴ ديدار شان ۱۷۳ بار مرتکب خطا شده اند و از اين حيث در آسيا تيم اول هستند و هيچ تيمي بيشتر از آن مرتکب خطا نشده است. به اين ترتيب مي توان پرسپوليس را خشن ترين تيم در آسيا ناميد.

در بين بازيکنان پرسپوليس شجاع خليل زاده و وحيد اميري هر يک با انجام ۱۴ خطا پر خطا ترين بايکنان اين تيم هستند. فرشاد احمدزاده با ۹ و کاميابي نيا با ۷ خطا در رده هاي بعدي قرار دارند. 

شجاع خليل زاده با دريافت دو اخطار پر اخطار ترين بازيکن پرسپوليس و نخستين محروم آسيايي اين تيم است. به اين ترتيب اين بازيکن با ۱۴ خطا و دو کارت زرد خشن ترين بازيکن سرخ پوشان در ۴ هفته ابتدايي ليگ قهرمانن آسيا است. 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html