پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229308
ترامپ:برجام يکي ازبدترين توافق‌هايي است که تاکنون شاهدآن بوده‌ايم
تاریخ انتشار : 1396/12/23 10:24:23
نمایش : 1688
رئيس جمهور آمريکا با بيان اينکه برجام يکي از بدترين توافق هايي است که تا کنون شاهد آن بوده ايم، مدعي شد: «ايران در پشت تمامي مشکلات در خاورميانه است».
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از رويترز، رئيس جمهور آمريکا بار ديگر ادعاهاي خود را تکرار کرد و گفت برجام يکي از بدترين توافق هايي است که تاکنون شاهد آن بوده ايم.

«دونالد ترامپ» در جمع تفنگداران دريايي در ايالت کاليفرنيا مدعي شد: «ما همچنين با متحدان و هم پيمانان خود تعامل مي کنيم تا راه ايران براي دستيابي به سلاح اتمي را مسدود و با حمايت اين کشور از تروريسم و خونريزي در سراسر جهان مقابله کنيم».

رئيس جمهور آمريکا در ادامه ادعاهاي خود افزود: ما در هر جايي در خاورميانه قدم مي گذاريم، ايران در پشت تمامي مشکلات است. ما با اين موضوع به روشي جدي مقابله مي کنيم. يکي از بدترين توافق هايي که تاکنون شاهد آن بوده ايم توافق ايران بوده است. ما براي چه ۱۵۰ ميليارد دلار به آنها داديم؟

ترامپ همچنين با اشاره به ارتقاي توانمندي هاي هسته اي آمريکا گفت: هر چند ما هرگز به استفاده از توانمندي هسته اي حتي فکر هم نمي کنيم اما بايد همواره آماده باشيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html