پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229304
پرسپوليس طلسم نمايندگان ايران را شکست/ سرخ‌ها در يک قدمي صعود
تاریخ انتشار : 1396/12/23 10:17:29
نمایش : 1804
تيم فوتبال پرسپوليس در آخرين ديدار نمايندگان ايران در چهارمين هفته ليگ قهرمانان آسيا موفق شد برابر الوصل به پيروزي برسد تا تنها برد ايراني ها در اين هفته ثبت شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در شروع دور برگشت رقابت هاي گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۸:۴۵ دقيقه امروز سه شنبه تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه زعبيل شهر دبي مهمان تيم الوصل بود که اين بازي با برتري يک بر صفر سرخپوشان ايران به پايان رسيد. کمال کاميابي نيا در دقيقه ۳۷ براي پرسپوليس گل زد.

شروع بازي با برتري الوصل همراه بود و اين تيم صاحب دو موقعيت خوب براي گلزني شد اما نتوانست دروازه تيم ايراني را باز کند. پس از بيست دقيقه ابتدايي بازي، پرسپوليس تلاش کرد تا نبض بازي را در اختيار بگيرد که موفق هم شد و تا حدودي بازي را به تعادل کشيد.

در دقيقه ۳۶ اين ديدار وحيد اميري در برخورد پاي بازيکن حريف با صورتش دچار مصدوميت شد و به ناچار جايش را به گادوين منشا داد. در لحظه ورود منشا به زمين پرسپوليس صاحب ضربه ايستگاهي شد که اين ضربه را ماهيني ارسال کرد و کاميابي نيا در دقيقه ۳۷ گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

در نيمه دوم دو تيم بازي متعادلي را به نمايش گذاشتند که تلاش الوصل براي رسيدن به گل تساوي و جلوگيري از حذف بيشتر از پرسپوليس بود اما سرخپوشان در ضد حملات و سرعت خوب منشا صاحب چند فرصت شدند که نتوانستند از اين فرصت ها به خوبي استفاده کنند.

ضمن اينکه عليرضا بيرانوند در چند صحنه موثر ظاهر شد و توانست حملات تيم الوصل را بي ثمر بگذارد. در دقايق پاياني برانکو سعي در حفظ نتيجه داشت و شايان مصلح را به جاي عليپور وارد زمين کرد تا از گل زده محافظت کند.

پرسپوليس با اين پيروزي۹ امتيازي شد و در کنار السد قطر که اين تيم هم ۹ امتيازي است در صدر جدول گروه سوم قرار گرفتند. در ميان چهار نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا و در هفته چهارم، تنها پرسپوليس به برتري رسيد. استقلال و تراکتورسازي به تساوي رضايت دادند و ذوب آهن هم شکست سنگيني را پذيرا شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html