پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229303
دومين جشنواره رسانه‌اي ابوذر در چهارمحال و بختياري با معرفي برگزيدگان به کار خود خاتمه داد
تاریخ انتشار : 1396/12/23 10:14:10
نمایش : 1720
دومين جشنواره رسانه‌اي ابوذر در چهارمحال و بختياري با معرفي و تجليل از صاحبان آثار برگزيده به کار خود خاتمه داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ عيسي حيدري رئيس بسيج رسانه چهارمحال و بختياري در اختتاميه دومين جشنواره رسانه‌اي ابوذر اظهار کرد: باتوجه به اينکه قرار بود براي دومين بار جشنواره رسانه‌اي ابوذر برگزار شود از ابتداي آذرماه آثار خبرنگاران به دبيرخانه جشنواره ارسال شد.

وي از ارسال ۵۳۰ اثر به دبيرخانه اين جشنواره خبر داد و گفت: ۵۵ اثر مربوط به صدا و سيما، ۱۴۰ اثر مربوط به نشريات مکتوب، ۳۳۰ اثر مربوط به سايت‌ها و خبرگزاري‌ها و ۵ اثر هم مستندها و برنامه‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي بودند.

حيدري محورهاي جشنواره رسانه‌اي ابوذر را اقتصاد مقاومتي، امر به معروف و نهي از منکر، جنگ نرم و سبک زندگي اسلامي عنوان و خاطرنشان کرد: سال آينده جشنواره برگزار خواهد شد.

رسانه‌ها بايد مبلغ ارزش‌هاي ديني باشند

جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در ادمه اين جشنواره اظهار کرد: تعامل و ارتباط خوبي بين ارشاد اسلامي و مجموعه‌هاي فرهنگي ازجمله بسيج رسانه وجود دارد.

وي با بيان اينکه جشنواره ابوذر براي دومين سال متوالي در اين استان درحال برگزاري است افزود: در برگزاري جشنواره‌هاي موضوعي و در قسمت توليد محتوا خلائي در استان ديده مي‌شد و برگزاري جشنواره‌هاي اينچنيني براي استان ضرورت دارد.

کارگران اضافه کرد: پرداختن به موضوعات ارزشي اهميت بسياري براي ما دارد و رسانه‌هاي مکتوبي که به اين موضوعات بپردازند از تسهيلات ويژه و افزايش يارانه برخوردار خواهند شد.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري رسانه را قوي‌ترين و بانفوذترين ابزار دانست و تاکيد کرد: بايد از اين ابزار استفاده شود و به وسيله آن مسائل و مشکلات را رفع کرد.

وي با اشاره به اينکه جايگاه عظيم رسانه در انتقال حقايق و آگاهي‌بخشي به مردم افزود: بحث اصلي رسانه‌ها بايد واقعيت‌هاي جامعه باشد و اين مسائل در راس امور براي خبرنگاران قرار گيرد.

کارگران بيان داشت: با توجه به موقعيت حساس جمهوري اسلام ايران بايد اميدآفريني در جامعه افزايش يابد و اصحاب رسانه براي تقويت وحدت مردم گام بردارند.

وي تاکيد کرد: رسانه‌ها بايد مبلغ ارزش‌هاي ديني باشند و به تبليغ ارزش‌ها و شاخص‌هاي انقلابي‌گري بپردازند.

بايد عوامل اتحاد در فضاي مجازي و رسانه‌ايي مورد توجه قرار گيرد

مهرداد عظيمي مديرکل صدا و سيماي چهارمحال و بختياري بيان داشت: از جوانان بسيجي و انقلابي فعال در رسانه انتظار مي‌رود دشمن‌شناس باشند و تحرکات دشمن را درک کنند.

وي با اشاره به اينکه جنگ نرم يکي از مسائلي است که بايد مورد توجه قرار گيرد افزود: اين نوع جنگ پيچيدگي‌هاي بسياري دارد به طوري که ابعاد تخريبي آن بالا است و هزينه کمي براي کشور متخاصم به دنبال دارد.

عظيمي با اشاره به فضاي نااميدکننده حاکم بر فضاي مجازي گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال نااميد کردن جوانان از نظام و انقلاب است، رسانه‌ها بايد با بيان دستاوردهاي انقلاب در ۴۰ سالگي آن مردم را در جريان خدمات انقلاب بگذارند.

مديرکل صدا و سيماي چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه امروز بايد تمرکزمان بر عوامل وحدت‌بخش باشد و عوامل اتحاد در فضاي مجازي و رسانه‌ايي مورد توجه قرار گيرد.

امروز توده‌ها مردمي هدف اصلي دشمن هستند

سرهنگ مهران مرادي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در ادامه اين جشنواره اظهار کرد: بايد اصحاب رسانه در قلم زدن‌هايشان مراقب باشند که خون شهدا را پايمال نکنند.

وي با اشاره به اينکه جنگ نرم به دنبال آن است که باورهاي ما را از ما بگيرد و نسل جوان را از اين باورها دور کند ادامه داد: دشمن کور خوانده چون بنابر فرمايش رهبر معظم انقلاب همين جوانان امروز در کيلومترها دورتر از خاک کشورشان شهيد مي‌شوند و شهيد حججي‌ها نمونه‌ايي از آن‌ها هستند.

مرادي با تاکيد بر اينکه خطرات جنگ نرم بيشتر از جنگ سخت است ادامه داد: امروز توده‌ها مردمي هدف اصلي دشمن هستند و در اين جنگ دشمن به دنبال جدايي بين مردم و انقلاب و تغيير جاي منکر و معروف است پس بايد آگاهانه برخورد کنيم.

جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري درخصوص جنگ سخت و جنگ نرم تاکيد کرد: بنابر فرمايش رهبر انقلاب در جنگ سخت تن‌ها خاکي و تکه تکه و روح آسماني مي‌شود اما در جنگ نرم تن‌ها فربه مي‌شود و روح نابود شده و انسان را به قعر جهنم مي‌کشاند.

به گزارش جهانبين نيوز؛ دومين جشنواره رسانه‌اي ابوذر در چهارمحال و بختياري با معرفي و تجليل از صاحبان آثار برگزيده به کار خود خاتمه داد.

آثار مرضيه نظري زاده و فاطمه احمدي دو خبرنگار جهانبين نيوز در اين دوره از جشنواره در بخش خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري تحليلي به عنوان آثار برتر انتخاب شده و تجليل شدند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html