پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229297
با مقامات اتريشي درتماس مستمر هستيم/درخواست اطلاعات دقيق کرده‌ايم
تاریخ انتشار : 1396/12/21 12:37:49
نمایش : 1452
سخنگوي وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص حادثه مقابل اقامتگاه سفير ايران در اتريش، گفت:از دولت اتريش خواسته‌ايم توجه بيشتر به حفاظت مکان‌هاي ديپلماتيک ايران در اين کشور داشته باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهرام قاسمي سخنگوي وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص حمله فردي ناشناس به اقامتگاه سفير ايران در وينريال گفت: فرد مهاجم حدود ۲۶ ساله و ظاهرا داراي تابعيت اتريشي است و درباره هويت و انگيزه اقدامش اطلاعي نيست. ما در وين و در تهران با مقامات اتريشي در تماس هستيم و اميدواريم که هر چه زودتر پليس و مقامات امنيتي دولت اتريش بتوانند به نتايج لازم در تحقيقاتي که از ديشب آغاز کرده اند، برسند و بتوانيم در ساعات آينده گزارش دقيق‌تري از انگيزه فرد مهاجم و هويت آن داشته باشيم.

وي با اشاره به تماس خود با سفير ايران در اتريش ادامه داد: در پي اين اقدام خسارتي به محل اقامت سفير ايران در اتريش وارد نشده است ولي طبق اخبار واصله سرباز نگهبان مستقر در محل اقامتگاه سفير ايران در اتريش، مجروح و به بيمارستان منتقل شده است.

قاسمي با بيان اينکه بر اساس برخي از گمانه‌زني‌ها و اقوال گفته مي‌شود که گويي اين فرد ضارب خارجي است ولي تابعيت اتريشي دارد، اظهار داشت: ما از دولت اتريش خواسته‌ايم که هرچه سريع‌تر به اين موضوع رسيدگي کند و توجه بيشتر به حفاظت مکان‌هاي ديپلماتيک ايران در اين کشور داشته باشد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html