پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229296
هجمه به برانکو بي انصافي بود/پرسپوليس در آسيا بهتر از سال قبل است
تاریخ انتشار : 1396/12/21 12:35:39
نمایش : 1816
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: مطمئنا پرسپوليس امسال نتايج بهتري نسبت به فصل گذشته در ليگ قهرمانان آسيا مي‌گيرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ديدار اين هفته پرسپوليس با الوصل امارات در ليگ قهرمانان آسيا، گفت: پرسپوليس بعد از باخت به السد قطر و باخت در دربي، شرايط سختي داشت ولي با يک بازي خوب مقابل الوصل، توانست اين تيم را شکست بدهد. پرسپوليس با اين برد در حاشيه امنيت قرار گرفت. مطمئنا پرسپوليس باتوجه به تجربه سال گذشته خود در آسيا، امسال نتايج بهتري مي گيرد و آناليز و شناخت بيشتري نسبت به حريفانش دارد.

وي با بيان اينکه پرسپوليس در بازي برگشت با الوصل بايد به همان شيوه ديدار رفت بازي کند، يادآور شد: دفاع راست پرسپوليس در بازي هاي آسيايي، هميشه در تيم منتخب AFC بوده است. اين اتفاق نه به خاطر نفوذ مدافع بلکه به خاطر تعداد توپهايي است که قطع کرده است. اميدوارم بازيکنان ما در اين مرحله بيشتر شناخته شوند و به ترکيب منتخب کنفدراسيون آسيا راه يابند.

عضو پيشين هيات مديره پرسپوليس با اشاره به هجمه هاي ايجاد شده روي برانکو ايوانکوويچ بعد از باخت مقابل استقلال، تاکيد کرد: برانکو طي دو، سه سال گذشته خودش را نشان داده است. انسان نبايد احساسي قضاوت کند. هجمه اي که عليه برانکو ايجاد شد، منصفانه نبود. پرسپوليس دو سال است که قهرمان ليگ مي شود. طبيعي است که در اين مدت زماني، يکي دو بازي هم خوب نباشد.

زادمهر در پايان در پاسخ به اين سئوال که «باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، پرسپوليس بايد چگونه ضعف‌هايش را براي فصل بعد برطرف کند؟» گفت: بايد از اين فرصت استفاده کرد و به بازيکناني که کمتر فرصت بازي کردن داشته اند، ميدان داد. شايد اگر اين وضعيت نبود، بازيکناني مثل علي عليپور و صادق محرمي هم نمي درخشيدند. پرسپوليس بايد از موجودي خود استفاده کند. بازيکنان اين تيم بايد به خودباوري برسند چرا که آنها هيچ چيزي کم ندارند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html