پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229294
ربيعي و آخوندي در منگنه‌ي نمايندگان ملت گير کردند/ دوئل پزشکيان و بيگي بر سر ابقاء وزير راه و شهرسازي!
تاریخ انتشار : 1396/12/21 12:09:27
نمایش : 1381
در روزهاي پاياني هفته جاري شاهد استيضاح سه وزير خواهيم بود که در ميان آن‌ها عباس آخوندي فاقد پشتوانه مردمي است اما به علت حمايت خواص، همچنان در قدرت باقيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از آناج، بعد از گذشت 6 ماه از آغاز عمر دولت دوازدهم، مجلس شوراي اسلامي استيضاح سه وزير کابينه‌ي روحاني را کليد زده است و بر اساس آخرين اخبار صبح سه‌شنبه ربيعي و عصر همان روز استيضاح آخوندي صورت مي‌گيرد.

از آنجايي که نمايندگان ملت فرصتي براي استيضاح سه وزير در عرض يک روز را ندارند، صبح چهارشنبه نيز استيضاح حجتي را مطرح مي‌کنند.

اخبار واصله حکايت از آن دارد عباس آخوندي به علت عملکرد ضعيف و حاشيه‌هاي زيادي که با موضع‌گيري خود در رابطه با مسايل مختلف اتخاذ کرده است، شانس کمتري براي فرار از استيضاح دارد اما با اين حال ابقاء آقايان حجتي و ربيعي در وزارت‌خانه‌ها دور از انتظار نيست.

از زمان طرح استيضاح اين افراد در کميسيون‌هاي مختلف مجلس، دولت‌مردان تلاش زيادي براي کاهش تعداد امضاءهاي استيضاح کرده‌اند اما موفق به اقناع نمايندگان ملت نشده‌اند.

بايد منتظر ماند و ديد آيا عباس آخوندي اين‌بار نيز مي‌تواند از دست مجلس شوراي اسلامي همچون حادثه قطار تبريز-مشهد قسر در برود يا آنکه اين‌بار سقوط هواپيماي تهران-ياسوج و ضعف او در مديريت بحران گريبانش را خواهد گرفت.

گفتني است؛ استيضاح وزير راه و شهرسازي براي مردم آذربايجان‌شرقي اهميت زيادي دارد چراکه مردم هنوز حادثه تلخ قطار تبريز-مشهد را از ياد نبرده‌اند و از سويي ديگر احمدعليرضا بيگي جزو مخالفان سرسخت آخوندي است که خواهان کناره‌گيري‌اش از قدرت مي‌باشد و در مقابل مسعود پزشکيان از وزير راه حمايت و استيضاح وي را اشتباه مي‌داند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html