پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229291
مسئولان پاسخگوي مطالبات مردم از طريق رسانه ملي باشند
تاریخ انتشار : 1396/12/19 08:08:04
نمایش : 1883
رشت- رئيس سازمان صدا و سيما با تأکيد براينکه رسانه ملي مدافع حقوق مردم است ، گفت: مسئولان پاسخگوي مطالبات مردم از طريق رسانه ملي باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالعلي علي‌عسگري غروب جمعه در مراسم افتتاح پروژه‌هاي عمراني و فني صدا و سيماي مرکز گيلان در رشت، اظهار کرد: دشمنان تهاجم و توطئه فرهنگي عليه ملت ايران را آغاز کرده اند.

وي با بيان اينکه دشمن با استفاده از فضاي مجازي به دنبال تخريب فرهنگ و هويت ملت ايران است، خاطرنشان کرد: بايد با هوشياري  بيشتر از سوي مسئولان به ويژه حوزه فرهنگي از فضاي مجازي در زمينه مقابله با اين توطئه ها استفاده بهينه کنيم.

به گفته اين مسئول امروزه در يک فضاي رسانه اي بسيار دشوار قرار داريم و دشمن با ايجاد رسانه‌هاي متعدد و به‌دنبال جذب افکار عمومي است در همين راستا بيش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌اي اخلالگر، ضد انقلابي تشکيل داده است.

رئيس سازمان صدا و سيما تنها رسانه ملي را مدافع ملت ايران دانست و گفت:رسانه ها بايد با مردم در تعامل باشد و در زمينه انتقال آرام مطالبات آنها به مسئولان اقدام و همچنين از سوي ديگر نيز مسئولان بايد پاسخ خواسته‌هاي مردم را با توجه به عملکرد خود از طريق رسانه ملي بدهند.

وي مسئله محيط زيست را يکي از اصلي‌ترين مشکلات گيلان عنوان و تصريح کرد : براساس رايزني هاي انجام شده با استاندار گيلان پروژه توليد برق از زباله به‌ زودي در گيلان اجرايي مي‌شود و رسانه ملي نيز در حوزه فرهنگ‌سازي حامي اين اقدامات است.

علي‌عسگري با بيان اينکه  استان‌هاي گيلان و مازندران بهترين نقاط جهان از نظر آب و هوايي هستند، ادامه داد: اشتغال يکي ديگر از دغدغه‌هاي مردم گيلان است و وجود بيکاري برازنده استان با اين ميزان پتانسيل و ظرفيت نيست.

رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به همسايگي گيلان و روسيه افزود: گيلان هم مرز با روسيه و اروپاي شرقي است و مي توان بيشتر از درآمد نفت، از صادرات غذا به روسيه سود ببرد.

وي با اشاره به واردات ۴۰ ميليارد دلاري غذا و پروتئين در کشور روسيه به صورت سالانه، خاطرنشان کرد: بايد استراتژي صادارات غذا به روسيه در گيلان برنامه ريزي شود رسانه ملي نيز براي تحقق اين امر در راستاي توليد ثروت و ايجاد شغل در گيلان از هيچ اقدامي کوتاهي نخواهد کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html