پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229278
آغاز ثبت‌نام اينترنتي اعتکاف در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/12/16 10:05:46
نمایش : 1728
مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: ثبت نام اعتکاف به صورت اينترنتي در استان آغاز شده است و داوطلبان به حضور در اين مراسم معنوي مي‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام اعتکاف به نشاني www.etekafchb.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام سيد جعفر مرتضوي مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: ثبت نام اعتکاف به صورت اينترنتي در استان آغاز شده است.

وي با بيان اينکه داوطلبان به حضور در اين مراسم معنوي مي‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام اعتکاف به نشاني www.etekafchb.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند افزود: فهرست مساجد آماده براي برگزاري اعتکاف در شهرستان‌ها و روستاها به مرور به اين سامانه افزوده مي‌شوند.

مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري از برگزاري اين مراسم معنوي در تاريخ  ۱۱ تا ۱۳ فروردين ماه خبر داد و افزود: با هماهنگي هاي به عمل آمده با نهاد نمايندگي ولايت فقيه در دانشگاه ها و همچنين مسئول تشکل هاي دانش آموزي پيش بيني مي شود امسال اعتکاف دانشجويي و دانش آموزي نيز برگزار شود.

جعفري با اشاره به اينکه مراسم معنوي اعتکاف همه ساله از روز سيزدهم تا پانزدهم رجب ماه برگزار مي شود گفت: معتکفين در اين سه روز به راز و نياز با معبود خود مي پردازند و روزه‌دار هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html