پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229265
هر وقت استقلال نتيجه مي گيرد حاشيه درست مي کنند
تاریخ انتشار : 1396/12/13 09:44:20
نمایش : 2103
مديرعامل باشگاه استقلال با تاکيد بر اينکه برخي دنبال حاشيه سازي هستند در مورد تغييرش در پايان فصل گفت: اين شايعه آنقدر تکرار شده که ديگر نخ نما و لوث شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آسمان استقلال کاملا آفتابي است و اوضاع به کام مردان آبي. آنها در ليگ بهترين نتايج را مي گيرند و بهترين تيم هفته هاي اخير هستند. خط حمله آنها با توپ پر کار مي کند و تبديل به بهترين گلزنان ليگ برتر شده اند. در ليگ موفق به شکست دادن حريف سنتي شان شده اند و در حذفي هم يک پاي فينال هستند. شرايط اين تيم در آسيا هم خوب است و در پايان هفته دوم در صدر گروه مرگ قرار گرفته اند. خريد خارجي اين تيم خوب از آب در آمده تا همه چيز به کام آنها باشد. در رابطه با آخرين وضعيت آبي پوشان سيدرضا افتخاري مديرعامل اين باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر شرکت کرد و به سئوالات مطرح پاسخ داد.

* از شايعاتي که دوباره سر زبان ها افتاده شروع کنيم. آيا سيدرضا افتخاري در پايان فصل از استقلال مي رود؟

- سيدرضا افتخاري: اين صحبت ها شايعه هستند و شنيدن آن هم براي من و هم براي استقلالي ها عادت شده است. من که به شنيدن اين شايعات عادت کردم. اما واقعا به نظر شما اين شايعه پراکني ها در اين مقطع که استقلال در بهترين شرايطش قرار دارد خنده دار نيست؟ اين حرف ها آنقدر تکرار شده که ديگر اثرش را از دست داده است. اين شايعه لوث و نخ نما شده است. هرگاه استقلال نتايج خوبي مي گيرد و در شرايط خوبي قرار مي گيرد اين شيطنت ها هم شدت مي گيرد. اين شايعات در راستاي شعار يکسري تماشاگران در ورزشگاه است. مثلا بارها پيش آمده که ما با دو سه حتي چهار گل از حريف پيش بوديم اما تعدادي از تماشاگران بر عليه ما شعار مي دادند.

* اما در دربي و به خصوص بعد از پيروزي مقابل پرسپوليس هواداران از شما تشکر کردند.

- خدا را شکر که اين روزها را هم ديديم. وقتي بعد از پايان دربي داشتم به سمت رختکن مي رفتم خيلي از هواداران با زحمت خودشان را به من رساندند. خيلي از آنها از من تشکر کردند و خيلي ها هم از من حلاليت گرفتند. شايد باورتان نشود اما گوشي تلفن همراه من پر است از پيام هايي که هواداران براي من ارسال داشته و از من حلاليت گرفته‌اند. 

* در همه روزهايي که هجمه هواداران روي شما بود سياست سکوت پيشه کرده بوديد و پاسخ هيچ کدام از اين هجمه ها را نمي داديد.

- اين سياست من بود. تصميم گرفتم تا با سکوت به حاشيه‌ها دامن نزنم. مي‌دانستم اگر من بهم بريزم تيم بيشتر بهم مي ريزد. تصميم گرفتم آرامش و تمرکز خودم را حفظ کنم تا اين آرامش و تمرکز به تيم منتقل شود. همه تلاشم را کردم تا تيم در آرامش کامل به سر ببرد. مي دانستم اگر صبر و تحمل داشته باشم نتيجه آن را مي بينم. من از اين روزها و از اين فشارها در فوتبال کم نداشته ام. هميشه هم نتيجه صبر و تحملم را گرفته ام. همان روزها که در فضاي مجازي به من حمله مي کردند به همه مي گفتم که اين مسائل مثل برفي است که زود آب مي شود و حقيقت از زير آن آشکار مي شود. 

* قبل از ديدار با الهلال تيم را در قطر نگه داشتيد و الان هم بعد از دربي بلافاصله تيم را راهي امارات کرديد. دليل خاصي داشت؟

- دليلش همين بود که فضاي آرام و دور از حاشيه‌اي براي تيم ايجاد کنيم. شفر هم اين محيط را دوست دارد. بعد از بازي با الريان تيم را در قطر نگه داشتيم و تمرکز تيم را براي بازي با الهلال تا سر حد امکان بالا برديم. نتيجه آن را هم گرفتيم. الان هم بلافاصله بعد از دربي تيم را به امارات فرستاديم تا بازيکنان از حال و هواي بردن پرسپوليس بيرون بيايند. 

* به ديدار مقابل العين خوشبين هستيد؟

- خيلي به اين بازي خوشبين هستم. انشاءالله بعد از اين بازي موقعيت مان در صدر جدول گروه چهارم را حفظ مي کنيم.

* مصدوميت، امسال تيم استقلال را خيلي اذيت کرد. دو مصدوميت خيلي عجيب هم داشتيد. قائدي و پادواني و اين دو بازيکن را به طرز عجيبي از دست داديد.

- پادواني که داخل زمين مصدوم شد و براي قائدي هم که کلا يک حادثه پيش آمد. نمي گويم اينها در فوتبال عادي هستند اما خيلي غير عادي هم نيست. ما دو تا بازيکن اينطوري از دست داديم اما يکسري تيم ها هستند که بازيکنان سالم خود را بي دليل و با دليل کنار مي گذارند و خودشان بازيکنان شان را دستي دستي از دست مي دهند!

* از آخرين وضعيت پادواني چه خبر؟

- بعد از عيادتي که خودم ازش داشته باشم و گفتگوي مستقيم با پزشکان معالجش مي توانم مفصل از شرايط پادواني توضيح بدهم. اما در صدد هستيم هرچه سريعتر شرايط انتقالش به تهران را فراهم کنيم.

* تمديد قرارداد بازيکنان مورد نياز را از کي آغاز مي کنيد؟

- در مورد نقل و انتقالات يک توضيح کلي مي دهم و آن هم اين است که ما براي فصل بعد استخوانبندي تيم را حفظ مي کنيم و تنها نقط ضعف مان را ترميم مي کنيم. اين تيم آنقدر خوب است که حفظ استخوانبندي اش براي فصل براي فصل بعد مي تواند زمينه ساز قهرماني شود. يکسري از بازيکنان ما هستند که قراردادشان در پايان فصل تمام مي شود و مورد نياز هستند. من به زودي راهي امارات مي شوم و همانجا مذاکرات مقدماتي را براي تمديد قرارداد با اين بچه ها آغاز مي کنم. تعداد معدودي هم بازيکن به جمع نفرات مان اضافه مي کنيم که آن هم بايد ابتدا شفر به ما ليست بدهد و بعد از اتمام فصل کار مذاکره را آغاز کنيم.

* در باره تيام هم صحبت کنيد. خريد خوبي از آب در آمد.

- خدا را شکر که در اين خريد خارجي روسفيد شديم. تيام بازيکن خوبي است که خيلي زود خودش را در تيم بزرگ استقلال جا انداخت. مقابل پرسپوليس گل نزد اما نقش تعيين کننده اي در بازي داشت. در همه جاي زمين ديده شد. او در زمين پرسپوليس هم حمله مي کرد، هم دفاع مي کرد، هم پرس مي کرد و خلاصه هر کاري که يک مهاجم هدف بايد انجام دهد را به بهترين شکل انجام مي داد. روي گل هم که تاثير داشت.

* آخرين وضعيت پرونده پروپيچ و شکايت شما از اين بازيکن چه شد؟

- پرونده او به دادگاه عالي ورزش (کاس) ارجاع داده شده و هيچ خطر کسر امتيازي تيم را تهديد نمي کند.

* کلا روند پرداخت بدهي‌هاي باشگاه چطور پيش مي رود؟

- الان مدتي است که تازه باشگاه دارد نفس مي کشد. ما هزينه ها و در آمد را مديريت کرديم. تقريبا بدهي هاي خارجي را تمام کرديم و هيچ پرونده بلاتکليف و بازي در فيفا نداريم. بسياري از بدهي هاي داخلي را هم پرداخت کرديم و در کنار آن سعي کرديم هزينه هاي جاري را هم پرداخت کنيم تا به بدهي ها اضافه نشود.

* بحث حق پخش تلويزيون مجددا داغ شده و حتي اينفانتينو هم در سفري که به تهران داشت به پرداخت آن از سوي تلويزيون تاکيد داشت. موضع باشگاه استقلال نسبت به اين حق پخش چيست؟

- موضع ما همان موضع وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال است. خدا را شکر طبق آخرين اخباري که من دارم شخص وزير هم به اين موضوع ورود کرده است و من اميدوارم هرچه زودتر تکليف حق پخش مشخص شود تا باشگاه ها هم سر و سامان گرفته و شرايط مالي شان بهتر شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html