پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229259
ترامپ براي اخراج دختر و دامادش از کاخ سفيد به «جان کِلي»متوسل شد!
تاریخ انتشار : 1396/12/12 08:33:18
نمایش : 1425
روزنامه نيويورک تايمز در گزارشي مدعي شد که رئيس جمهور آمريکا براي اِخراج دختر ارشد خود و همسرش از کاخ سفيد به «جان کِلي» متوسل شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سي اِن اِن، روزنامه نيويورک تايمز روز پنج شنبه در گزارشي پيرامون بحرانهاي پي در پي در کاخ سفيد و استعفاي شماري  از کارکنان و دستياران رئيس جمهور آمريکا طي هفته هاي اخير مدعي شد که «دونالد ترامپ» براي اِخراج «ايوانکا ترامپ» دختر ارشد خود و همسر وي، «جرد کوشنر» از «جان کلي» رئيس ستاد کارکنان کاخ سفيد درخواست کمک کرده است.

روزنامه نيويورک تايمز به نقل از دو فرد آگاه و نزديک به شخص ترامپ ادعا کرد که رئيس جمهور آمريکا از عملکرد «جرد کوشنر» داماد خود مأيوس شده است.با اين حال اين روزنامه گزارش داد که ترامپ به کوشنر، مشاور ارشد خود و دخترش ايوانکا گفته است که در نقشهاي محوله خود باقي بمانند.

اين در حالي است که دو نفر از دستياران کاخ سفيد به اين روزنامه گفته اند که ترامپ گهگاه گفته است که «اين زوج هرگز نبايد به کاخ سفيد مي آمدند» و اينکه «بايد از آنجا بروند!»

تعدادي از افراد آگاه به روزنامه نيويورک تايمز گفتند که ايوانکا ترامپ و جرد کوشنر از جان کلي خشمگين بوده و او را از مخالفان حضور پيوسته خود در کاخ سفيد مي دانند.

گفتني است که خبرگزاري سي اِن اِن بطور جداگانه اين گزارش روزنامه نيويورک تايمز را تأييد نکرده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html