پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229258
العين کار راحتي برابر استقلال ندارد/ دربي و نتيجه آن فراموش شود
تاریخ انتشار : 1396/12/12 08:31:49
نمایش : 1878
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: آبي‌پوشان بايد پيروزي برابر پرسپوليس را فراموش کرده و به بازي سخت مقابل العين فکر کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ستار همداني در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پيروزي يک بر صفر استقلال برابر پرسپوليس اظهار داشت: شاهد يک بازي خوب از استقلال بوديم، اين تيم در هفته‌هاي اخير نمايش خوبي از خود نشان داده و توانسته حريفان بزرگي همچون الهلال، فولاد و حالا پرسپوليس را شکست داده و نشان دهد که استقلال همان استقلالي شده که مردم انتظارش را دارند و مي‌خواهند اين تيم هميشه پرصلابت و تاکتيکي، يک بازي خوب را به نمايش بگذارد.

وي ادامه داد: خط هافبک استقلال برابر پرسپوليس فوق‌العاده بود، جباروف و ابراهيمي کاملاً ميانه ميدان را در اختيار داشتند، اجازه ندادند حريف بتواند عملکرد خوبي داشته باشد، ديديم که استقلال جنگ ميانه‌ي ميدان را از آنِ خود کرد و همان مسئله منجر به برتري يک بر صفر آبي‌پوشان شد.

همداني در رابطه با پرسپوليس گفت: اين تيم چند هفته‌اي است همانند گذشته از صلابت بالايي برخوردار نيست و نتوانسته مانند دور رفت، بازي‌هاي خوبي از خود به نمايش بگذارد. متأسفانه بعد از شکست از السد، اين تيم هنوز از لحاظ روحي و رواني، بهبود پيدا نکرده و مقابل استقلال هم ديديم بخصوص در نيمه اول، هيچ حرفي براي گفتن نداشت.

وي افزود: بايد در خصوص مامه تيام هم صحبت کنم، اين بازيکن با اينکه به تازگي به استقلال پيوسته، اما توانسته خود را با شرايط تيم وفق داده و حالا مي‌بينيم که در سه بازي گذشته، سه گل زده و دو پاس گل داده؛ اين نشان مي‌دهد که او کاملاً حرفه‌اي است و شفر بي‌دليل اصرار به حضور اين بازيکن در استقلال را نداشت.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: استقلال اين روزها در اوج آمادگي به سر مي‌برد و اعتقاد دارم اگر همين روند را زودتر شروع مي‌کرد، مطمئناً الان مي‌توانست رقيب جدي پرسپوليس براي قهرماني باشد، اما بايد از تلاش کادر فني گذشته اين تيم هم تشکر کنيم، زيرا آنها هم به دنبال اين بودند تا استقلال بتواند موفق باشد.

همداني درباره ديدار روز سه‌شنبه استقلال برابر العين در امارات گفت: بازيکنان استقلال بايد برد مقابل پرسپوليس را فراموش کرده و خود را آماده ديدار برابر العين کنند؛ تيمي که اين روزها در امارات عملکرد خوبي دارد و فصل گذشته ليگ قهرمانان هم شکست تلخي را به استقلال وارد آورد که هنوز از خاطره‌ي  هواداران اين تيم بيرون نرفته است. با شرايطي که اين روزها استقلال دارد، بعيد مي‌دانم العين بتواند مقابل استقلال بازي آساني را در پيش داشته باشد. اميدوارم با آناليز خوبي که شفر از العين خواهد کرد، بتوانيم به سه امتياز اين ديدار دست پيدا کنيم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال هم تشکر مي‌کنم، آنها پنجشنبه روز فراموش نشدني را در ورزشگاه رقم زدند و با حمايت از تيمشان، توانستند يک پيروزي بزرگ را براي استقلال رقم بزنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html