پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229238
گرشاسبي: ضيافت بازيکنان استقلال و پرسپوليس را خودم کنسل کردم
تاریخ انتشار : 1396/12/08 10:00:34
نمایش : 1789
سرپرست باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه لغو ضيافت بازيکنان اين تيم و استقلال کار خودش بوده، گفت: نيازي به شمردن افتخارات تيمي که در ليگ يک‌بار شکست خورده، نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي، حميدرضا گرشاسبي در گفتگو با خبرنگار مهر در آستانه دربي هشتاد و ششم پايتخت مقابل استقلال تهران، مسائل پيرامون اين ديدار و حاشيه هايي که در خصوص عدم تمديد قرارداد محسن مسلمان با اين باشگاه به گوش مي رسد را تشريح کرد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس که اصرار زيادي به شفاف سازي امور اداري و مالي اين باشگاه داشت، روند چند ماه اخير سرخ پوشان را مثبت ارزيابي کرد به پرسش هاي خبرنگار مهر پاسخ داد.

نشست دربي براي فرهنگ سازي بود
گرشاسبي در خصوص نشست اخير مديران باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس با معاون مطبوعاتي وزير ارشاد درباره دربي هشتاد و ششم پايتخت گفت: همواره سعي داشتيم مسائل مربوط به باشگاه پرسپوليس راصريح و شفاف بيان کنيم. فکر مي کنم بهترين راه همراه کردن مردم با برنامه هاي باشگاه اين است که آنها را در جريان ريز و درشت مسائل قرار دهيم. در اين جلسه که تنها مديران دو باشگاه حضور داشتند، به سوالات رسانه ها پاسخ داديم و از آنها خواستيم تا در برنامه هاي فرهنگي جهت استفاده هر چه مناسب تر از بستر ورزش ما را کمک کنند.

ناهار مشترک را خودم کنسل کردم نه کسي ديگر
وي درباره اينکه قرار بود بازيکنان و اعضاي کادر فني پرسپوليس و استقلال نيز در اين نشست حضور داشته باشند، تصريح کرد: پيشنهاد داده بودند که بازيکنان هم باشند اما صريح و قاطع اعلام کردم صلاح نيست قبل از دربي که بسيار حساس هم هست بازيکنان و کادر فني باشند. خودم اين موضوع را اعلام کردم و خوشحالم که روي موضع خودمان هم ايستاديم تا تنها مديران هر دو باشگاه در جهت شفافيت درون باشگاهي و فرهنگ سازي پاسخگو باشند. بنابراين قرار برگزاري ضيافت مشترک بين بازيکنان کنسل شد و خودم اعلام کردم تا شائبه اي هم به وجود نيايد.

با شايستگي قهرمان شديم
سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه راجع به تبريک هايي که پرسپوليسي ها پيش از بالابردن جام قهرماني رقابت هاي ليگ برتر بيان مي کنند، گفت: من هم به آنها تبريک مي گويم. قهرمان شده ايم و اين شايستگي را با توجه به نتايجي که کسب کرده ايم، نشان داديم. خدا را شکر مي کنم که در بسياري از مسائل اداري و مالي باشگاه هم توانسته ايم روند مثبتي را طي کنيم. تيمي که تنها يک بار در ليگ برتر شکست را تجربه مي کند، ديگر نيازي به شمردن افتخارات متوالي اش نيست.

براي مديران استقلال احترام قائلم
سرپرست باشگاه پرسپوليس درخصوص صحبت هاي حسن زماني عضو هيأت مديره باشگاه استقلال که آبي پوشان را برنده دربي هشتاد و ششم پايتخت دانسته اند، اظهار داشت: هر کس مي تواند اظهارات شخصي اش را بيان کند. من براي ايشان و ساير مديران استقلال احترام خاصي قائلم. هدف و برنامه ما اين است که بازيکنان تيم با تاکتيک هاي کادر فني بار ديگر باعث شوند تا هواداران از ديدن بازي تيم لذت ببرند. فکر مي کنم وقتي قهرمان شده ايم ديگر لزومي ندارد وارد مباحث ديگر شويم. توانايي هاي خودمان را در زمين مسابقه نشان داده ايم.

خودجوش جشن برد دربي و قهرماني را مي گيريم
وي درباره ممانعت سازمان ليگ از برگزاري جشن قهرماني احتمالي پرسپوليس در هفدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر گفت: به قوانين داخلي احترام مي گذاريم. فکر مي کنم هيچ تيمي در دنيا بدش نيايد که در حضور اينفانتينو، رئيس فيفا جام قهرماني را بالاي سر ببرد. با اين حال ان شاءالله پس از پيروزي در دربي، جشن خودجوشي را با هوادارانمان مي گيريم.

جام را رسماً انتهاي فصل مي گيريم
گرشاسبي تصريح کرد: از مسئولان سازمان ليگ خواسته ام حالا که نمي توانيم در دربي جام را بالاي سر ببريم، در آخرين بازي با شکوه هر چه بيشتر اين کار را انجام مي دهيم. همچنين جشن قهرماني درون خانوادگي بسيار بزرگ و باشکوهي را براي پرسپوليس در نظر گرفته ايم.

محروميت پرسپوليس را از طريق اينفانتينو پيگير هستيم
سرپرست باشگاه پرسپوليس درخصوص احتمال برگزاري جلسه مديران سرخابي با رئيس فيفا تصريح کرد: به مسئولان فدراسيون فوتبال پيشنهاد داديم تا بتوانيم از اين فرصت نهايت استفاده را ببريم. قرار است فدراسيون فوتبال عدم رضايت خود از برگزاري بازي تيم هاي باشگاهي ايران در ليگ قهرمانان آسيا با نمايندگان عربستان در کشورهاي ثالث را با اينفانتينو بررسي کند. ما هم مي خواهيم لايحه دفاعيه جامعي را به ايشان بدهيم تا استدلال هاي محکم خود در خصوص رأي غيرمنصفانه کميته انضباطي فيفا براي محروميت باشگاه پرسپوليس را بيان کرده و آن را لغو کنيم.

پول را تمام و کمال از طارمي گرفتيم
گرشاسبي در خصوص دريافت مبلغ رضايت نامه مهدي طارمي از اين بازيکن ملي پوش و باشگاه الغرافه قطر اظهار داشت: پول را تمام و کمال گرفتيم، مشکلي نيست.

بعد از دربي با هر ۶ نفر تمديد مي کنيم
وي در خصوص بحث تمديد قرارداد ۶ نفر باقيمانده از بازيکنان پرسپوليس گفت: از لحاظ روان شناسي ورزشي کار درستي نبود تا در آستانه بازي مهم و حساسي همچون دربي ذهن بازيکنانمان را درگير کنيم به همين خاطر اين موضوع را به بعد از بازي با استقلال موکول کرديم. با هر ۶ نفر انشاءالله قرارداد را تمديد خواهيم کرد.

سرخ ها در جشن خودجوش حاضر باشند
 سرپرست باشگاه پرسپوليس در پايان اظهار داشت: از هواداران هر دو تيم به خصوص هواداران پرسپوليس مي خواهم تا فرهنگ اصيل ايراني را در مقابل چشمان رئيس و مديران فيفا به نمايش بگذارند. از هواداران پرسپوليس هم مي خواهم تا در جشني که قرار است پس از بردن استقلال براي قهرماني در ليگ بگيريم، شرکت کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html