پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229232
پايان تلاش آزاد و فرنگي‌کاران ايران با ۲ مدال طلا و سه برنز
تاریخ انتشار : 1396/12/07 08:27:10
نمایش : 1769
نمايندگان کشورمان در رقابت هاي بين المللي کشتي آزاد و فرنگي «جام مربيان و کشتي‌گيران برتر اوکراين» صاحب ۲ مدال طلا و سه مدال برنز شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رقابت هاي بين المللي کشتي آزاد و فرنگي جام کشتي گيران و مربيان برتر در روزهاي ۴ تا ۶ اسفندماه در شهر کي‌يف اوکراين برگزار شد که در پايان کامران قاسم پور در وزن ۸۶ کيلوگرم کشتي آزاد و پژمان پشتام در وزن ۷۷ کيلوگرم کشتي فرنگي صاحب مدال طلا شدند. رامين باستاني و فرشاد بلفکه در اوزان ۵۵ و ۷۲ کيلوگرم کشتي فرنگي و محمد متقي نيا در وزن ۷۹ کيلوگرم کشتي آزاد نيز به مدال برنز دست يافتند.

نتايج کشتي گيران کشورمان در روز سوم و پاياني اين رقابت ها به شرح زير است:

کشتي آزاد:
در وزن ۷۹ کيلوگرم محمد متقي نيا نيز پس از استراحت در دور نخست در دور بعد دميتري تکاچنکو از اوکراين با نتيجه ۱۰ بر ۲ از پيش رو برداشت وي در دور سوم و در مرحله يک چهارم نهايي مقابل حورهي خاساي از اوکراين با نتيجه ۷ بر ۴ به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. متقي نيا در اين مرحله مقابل جبرئيل حسن اف دارنده مدال برنز المپيک و جهان از آذربايجان با نتيجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و به ديدار رده بندي رفت. وي در اين با نتيجه ۵ بر يک بالدانبايف از قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

اميد حسن تبار ديگر نماينده کشورمان در وزن ۷۹ کيلوگرم، در دور اول آرون کانوا از ايتاليا را با نتيجه ۱۲ بر ۲ شکست داد اما در دور دوم مقابل الکس درينگر از آمريکا با نتيجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور اين کشتي گير در ديدار فينال، وي نيز به گروه بازنده ها رفت. حسن تبار ابتدا در اين گروه مقابل جاکوب ماکاراشويلي از گرجستان با نتيجه ۹ بر ۶ به پيروزي رسيد اما در کشتي بعد مقابل جامبر کويلاشويلي از گرجستان با نتيجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۱۲۵ کيلوگرم يداله محبي در دور نخست با نتيجه ۱۰ بر صفر دنيس ماتيکو از اوکراين را از پيش رو برداشت وي در دور بعد نيز مقابل داوم برادلي از آمريکا با نتيجه ۵ بر ۳ به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. محبي در اين مرحله در مصاف با الکساندر خوتسيانيوسکي دارنده مدال برنز اروپا از اوکراين با نتيجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و راهي ديدار رده بندي شد. وي در اين ديدار مقابل گئورگي مشويلديشويلي از گرجستان با نتيجه ۸ بر ۵ مغلوب و پنجم شد.

کشتي فرنگي:
در وزن ۷۷ کيلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتيجه ۴ بر ۲ ويتالي کوچرنکو از اوکراين را مغلوب کرد وي در دور بعد مقابل نورجان نديراف از قزاقستان با نتيجه ۴ بر يک به پيروزي رسيد و در دور سوم نيز با نتيجه ۴ بر ۲ حسن علي اف از آذربايجان دارنده مدال هاي طلا و برنز جهان (در اوزان ۶۰ و ۷۱ کيلوگرم) را شکست داد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. پشتام در اين مرحله مقابل کارپت چاليان قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال برنز اروپا از ارمنستان با نتيجه ۲ بر يک به پيروزي رسيد و به ديدار فينال راه يافت. وي در اين ديدار ماتئوس وولني از لهستان را با نتيجه ۴ بر يک از پيش رو برداشت و به مدال طلا دست يافت.

در کشتي آزاد مسعود اسماعيل پور و پيمان بياباني در وزن ۶۵ کيلوگرم، حامد رشيدي و بهمن تيموري در وزن ۷۴ کيلوگرم، ارشک محبي و حسين شهبازي در وزن ۹۲ کيلوگرم ديگر نمايندگان کشورمان بودند که صاحب عنواني نشدند.

در کشتي فرنگي نيز ميثم دلخاني در وزن ۶۳ کيلوگرم و علي اکبر حيدري در وزن ۹۷ کيلوگرم صاحب عنواني نشدند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html