پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229230
کل سرزمين سوريه بايد تا ماههاي آينده پاکسازي شود
تاریخ انتشار : 1396/12/07 08:22:44
نمایش : 1373
رييس ستاد کل نيروهاي مسلح با تاکيد بر اينکه تا ماههاي آينده کل سرزمين سوريه بايد پاکسازي شود، گفت: ارتش سوريه و حاکميت قانوني اين کشور به دنبال آتش بس است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرلشکر "محمد باقري" رييس ستاد کل نيروهاي مسلح در جمع خبرنگاران در خصوص قطعنامه آتش بس سوريه گفت: اين بار هم مانند دفعات گذشته کساني که خواهان امنيت و آرامش سوريه نيستند وقتي ديدند ارتش و حکومت سوريه همت کرده و مي خواهد حومه دمشق را از لوث وجود تروريستها پاکسازي کند، علم آتش بس برداشتند تا بتوانند از تروريستها حمايت کنند.

وي ادامه داد: ارتش سوريه و حاکميت قانوني اين کشور به دنبال آتش بس است تا بتواند امنيت مردم دمشق را تامين کند .

سرلشکر باقري با اشاره به عهد شکني تروريست ها در آتش بس اخير اظهار داشت: از حومه دمشق تا کنون هزار و ٢٠٠ خمپاره به سوي دمشق شليک شده و امنيت و آرامش مردم برهم خورده و تعداد زيادي از مردم بي گناه به شهادت رسيدند و فعاليتهاي اقتصادي مردم دچار اختلال شده است.

وي ادامه داد: بايد در اين مناطق پاکسازي اتفاق مي افتاد. با کار مشترکي که دوستان کشور سوريه از جمله ايران و روسيه انجام دادند، اين قطعنامه قدري تعديل شد و تروريستهاي مشخص و نامداري مانند جبهه النصره استثنا شدند و جنگ با آنها ادامه خواهد داشت لکن حيطه هايي براي آرامش و آتش بس برقرار مي شود براي آنکه مردم حومه دمشق آسيب نبينند و بتوانند به زندگي خود ادامه دهند اما قطعا اينگونه نخواهد بود که اين ها بتوانند از تروريستها حمايت و پشتيباني کنند و اين جبهه تروريستي بخواهد باقي بماند.

سرلشکر باقري با تاکيد بر اينکه تا ماههاي آينده کل سرزمين سوريه بايد پاکسازي شود تا ملت سوريه بتوانند به زندگي خود ادامه دهند، گفت: ما به اين قطعنامه که يک تصميم بين المللي است پايبند خواهيم بود و دولت سوريه هم به آن پايبند است اما بخش هايي از منطقه حومه دمشق که در قطعنامه هم به آنها اشاره شده مورد آتش بس نيستند و پاکسازي در آنها ادامه خواهد داشت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html