پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229216
توفيق اجباري براي شفر و استقلال/بازگشت به اصل خويش در روزهاي حساس
تاریخ انتشار : 1396/12/03 12:35:30
نمایش : 1641
سرمربي آلماني آبي‌پوشان ناچار شد در حساس‍‌ترين روزهاي حضورش در استقلال اين تيم را به اصل خويش در فاز تدافعي بازگردانده که اين توفيق اجباري براي اين تيم شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم فوتبال استقلال تهران در روزهايي که استحکام خط دفاعي‌اش آنقدر بالا رفته بود که گل زدن به اين تيم آرزوي رقيبانش شده بود، به يک هارموني خاص در ترکيب تيم و به خصوص در نحوه استفاده از مهره‌هاي دفاعي‌اش رسيده بود.

شفر در اين ايام از مدافعان ثابتي استفاده مي‌کرد که وريا غفوري، روزبه چشمي و سيد مجيد حسيني سه تن از آنها بودند. اميد نورافکن بيشتر و بعضا ميلاد زکي پور مدافع چپ آبي‌ها بودند و اميد ابراهيمي مهره ثابت اين تيم در خط مياني و در پست هافبک دفاعي بود که فرشيد باقري نيز نقش زوج مکمل او را بازي مي‌کرد. در همه هفته‌هايي که شفر از اين ترکيب استفاده مي‌کرد ساختار تدافعي آبي پوشان نيز به اوج بلوغ خود رسيده بود.

بعد از ديدار آبي پوشان مقابل الريان خبر رسيد پژمان منتظري با مصدوميت مواجه شده و به ناچار ديدارهاي پيش روي اين تيم مقابل الهلال، فولاد و به احتمال زياد دربي را از دست خواهد ديد. شايد مصدوميت يک بازيکن آن هم در کوران رقابت‌هاي يک فصل خبر خوبي براي هيچ تيم و مربي‌اي نباشد، اما اين اتفاق را بايد يک توفيق اجباري براي تيم شفر دانست.

مصدوميت منتظري باعث شد تا شفر به ناچار تيمش را در ساختار دفاعي با يک تغيير در دفاع چپ به سيستم سابق بازگرداند. به اين ترتيب که غفوري مقابل الهلال همچنان دفاع راست بود، زوج مجيد حسيني و روزبه چشمي بار ديگر در قلب خط دفاعي آبي پوشان شکل گرفت و تنها تفاوت در اين بود که خسرو حيدري به جاي نورافکن و زکي پور در سمت چپ خط دفاعي قرار گرفته بود. 

شفر در خط مياني تيمش هم از همان زوج امتحان پس داده اميد ابراهيمي و فرشيد باقري استفاده کرد تا ضريب دفاعي تيمش برابر الهلال هرچه بيشتر بالا برود. تيم تحت رهبري شفر با همين نفرات يکبار ديگر دروازه‌اش را بسته نگاه داشت و به اين ترتيب به نظر نمي‌رسد اين ترکيب در بازي‌هاي پيش روي آبي پوشان مقابل فولاد و پرسپوليس هم دستخوش تغيير شود. 

 

منبع: مهر

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html