پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229192
سقوط جنگنده اسرائيل حادثه اي جاويد را در منطقه رقم زد/ اين مقاومت را به مردم سوريه تبريک مي گوييم
تاریخ انتشار : 1396/11/28 09:10:58
نمایش : 1724
هفته گذشته يک فرند جنگنده پيشرفته اف 16 اسرائيل به دليل تجاوز به خاک کشور سوريه مورد هدف موشک هاي محور مقاومت قرار گرفت و منهدم شد. انهدام اين جنگنده نيز ساعت هايي اسرائيلي ها را دچار شوک و حيرت کرده بود، چراکه اين هواپيماي رادار گريز جزو پيشرفته ترين هواپيماهاي جنگي رژيم صهيونيستي به شمار مي رفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا در خصوص اولويت ها و راهکارهاي براي حل مشکلات معيشتي و اقتصادي مردم اظهار داشت: مسئولان بايد تلاشي مانند سال 57گونه داشته باشند و همچنين سبک زندگي خود را به مردم نزديک کنند و سياست هاي کلي ابلاغي مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي را  با جديت و  بدون اختلاف دنبال کنند.

وي در پاسخ به سوالي درخصوص حمله اسرائيل به سوريه گفت: مردم سوريه اراده کردند معادله "بزن در رو" را تغيير دهند، اين يک ظلم آشکار است که به مردم سوريه وارد شده است و سقوط جنگنده اسرائيل توانست  يک حادثه جاويدي را در منطقه رقم بزند که منجر به شادي و پخش شيريني در بين مردم سوريه شد و جا دارد به مردم سوريه اين مقاومت را تبريک بگوييم.

در اين باره گفتني است که هفته گذشته يک فرند جنگنده پيشرفته اف 16 اسرائيل به دليل تجاوز به خاک کشور سوريه مورد هدف موشک هاي محور مقاومت قرار گرفت و منهدم شد. انهدام اين جنگنده نيز ساعت هايي اسرائيلي ها را دچار شوک و حيرت کرده بود، چراکه اين هواپيماي رادار گريز جزو پيشرفته ترين هواپيماهاي جنگي رژيم صهيونيستي به شمار مي رفت.

از سوي ديگر نيز اسرائيلي ها که در همان ساعات ابتدايي اين اتفاق بر طبل جنگ و مقابله به مثل کوبيدند، به اين نتيجه دست يافتند که هر گونه تجاوز بيشتر و اقدام عليه محور مقاومت مي تواند بحران جديدتري عليه اين کشور ايجاد کند، از اين رو از هرگونه اقدام جديد خودداري کردند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html